וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגלל, וגדול יותר: סמסונג מתכננת סמארטפון עם מסך בגודל 12.4 אינץ'

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 11:25

על פי דיווח חדש, סמסונג מפתחת טלפון נגלל עם מסך ענק כדי להתחרות ב-Huawei בשוק המכשירים המתקפלים. הצפי להשקה: 2025

סמסונג, שפעם הובילה את החדשנות בתחום הטלפונים המתקפלים, מתמודדת עם אתגר משמעותי לאחר ההשקה המרשימה של ה-Mate XT של Huawei, סמארטפון המתקפל לשלושה. כעת, לפי דיווח באתר The Elec הקוריאני, סמסונג מפתחת במרץ טלפון נגלל עם מסך ענק של 12.4 אינץ', שאמור להגיע לשוק ב-2025 ולהחזיר את החברה לקדמת הבמה בתחום החדשנות.

גודל המסך אינו מפתיע, בהתחשב בכך שסמסונג חשפה מסך נגלל באותו גודל באירוע SID Display Week 2024. לכן, הגיוני שהחברה תיישם את טכנולוגיית המסך הזו גם בטלפון. פרט מעניין נוסף בדיווח מציין כי סמסונג מתכננת לצייד את הטלפון במצלמה מתחת למסך, שתוסיף לעיצוב הפרימיום שלו. כמו כן, הדיווח טוען כי הטלפון של סמסונג יהיה הראשון מסוגו בעולם, אך תמיד קיים סיכוי שחברה אחרת תקדים אותה.

עם זאת, נזכיר ש-LG ניסתה לייצר סמארטפון נגלל בעבר והציגה מכשיר קונספט, אך החברה נטשה את שוק הסמארטפונים לפני שהספיקה להשיק את המכשיר שלה.

בינתיים, המתחרה Huawei כבר רושמת הישגים מרשימים. ה-Mate XT שלה, עם הקיפול המשולש הייחודי והמסך הגדול שלו, מושך תשומת לב רבה בשוק, למרות תג המחיר הגבוה שלו - 2,800 דולר. כאמור, סמסונג לא מתכוונת לוותר בקלות. התוכניות שלה לטלפון נגלל עם מסך עצום של 12.4 אינץ' מעידות על כך שהיא שואפת להתעלות על Huawei ולהציע חוויה ויזואלית חסרת תקדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully