וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה שמאפשרת לארגונים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית-עסקית במודל שירות (As a Service)

בשיתוף וואן טכנולוגיות

19.9.2024 / 13:30

כמאתיים מנהלי מחשוב וחדשנות מהארגונים המובילים במשק השתתפו בכנס שערכה וואן טכנולוגיות (ONE) להשקה הרשמית של מודל "טרנספורמציה עסקית-דיגיטלית כשירות"

כנס הטרנספורמציה העסקית-דיגיטלית של ONE: הרצאות תוכן מקצועי ומאות מנהלים בכירים בהפקה מוקפדת מול חוף הים של נתניה. ויקטור לוי,
כנס הטרנספורמציה העסקית-דיגיטלית של ONE: הרצאות תוכן מקצועי ומאות מנהלים בכירים בהפקה מוקפדת מול חוף הים של נתניה/ויקטור לוי

שוק טכנולוגיות המידע בישראל צפוי, לפי דו"ח STKI, לחצות בשנת 2025 את הרף של 10 מיליארד דולר. כמו בכל העולם, גם בישראל ארגונים מאמצים חדשנות טכנולוגית כדי להישאר תחרותיים, ושואפים למקד ולהצדיק את השקעותיהם על רקע אי-הוודאות העסקית והבטחונית, בזמן שברקע הטכנולוגיה ממשיכה להתפתח ללא הרף. כדי להצליח באתגר, ארגונים רבים עוברים "טרנספורמציה דיגיטלית" - תהליך עמוק שמטרתו להפוך את הארגון לחדשני וזריז, המגיב מהר לאתגרים עסקיים תוך שימוש בטכנולוגיה החדשה והיעילה ביותר.

בשורה משמעותית בתחום זה מגיעה מחטיבת הטרנספורמציה העסקית-דיגיטלית של קבוצת ONE (וואן טכנולוגיות) - חברת IT המובילה בישראל עם מעל 7,000 עובדים ואלפי לקוחות בארץ ובחו"ל, המספקת שירותים ופתרונות מחשוב וחדשנות לארגונים הגדולים בישראל.

לאחר תהליך פיתוח ממושך, ONE חשפה באירוע השקה רשמית את המודל החדש שהיא מביאה לשוק הארגוני, של טרנספורמציה עסקית-דיגיטלית כשירות (As a Service). האירוע התקיים בנוכחות מנכ"ל ONE עדי אייל, ובהשתתפות כמאתיים מנהלי מחשוב וחדשנות מהארגונים המובילים במשק. אנשי ONE הציגו בפני המשתתפים את הבשורה החדשנית, בהובלת ראובן כהן, מנכ"ל חטיבת הטרנספורמציה העסקית-דיגיטלית של ONE, וגידי לייב מנהל הפעילות בחטיבה.

"לאחר שצברנו ניסיון של שנים בהובלת ארגונים, אנו משיקים היום את הדרך לביצוע טרנספורמציה עסקית-דיגיטלית במודל שירות," אמר ראובן כהן, מנכ"ל החטיבה. "המסע שעברנו עם לקוחותינו חושף את אבני הדרך המרכזיות בתהליכים עסקיים טכנולוגיים-ארגוניים, וכעת אנו מעמידים לרשות כל לקוחותינו את התהליך והידע שפיתחנו במודל שירות באופן רשמי".

"לפני הכל חשוב להבין שהטרנספורמציה היא תהליך מתמשך וחוצה-ארגון, בעל אופי עסקי ואסטרטגי, שתכליתו היא לא טכנולוגית אלא עסקית. מטרת הטרנספורמציה היא, הלכה למעשה, מקסום העמידה ביעדים העסקיים והארגוניים כתוצאה ישירה של תהליך מובנה ומאורגן, הכולל הגדרת תהליכי ליבה, מבנים ארגוניים ושירותים, וכמובן - אימוץ חדשנות וטכנולוגיות מידע שיתמכו במימוש החזון העסקי של הארגון".

"למרבה ההפתעה, בשיחות שערכנו עם אנשי IT ומנהלי מחשוב רבים, מצאנו שהקשר בין החזון העסקי לחזון המחשוב של הארגון לא תמיד ברור לכולם - וזהו כמובן מצב לא בריא לארגון," אמר כהן. "כשאנחנו מדברים על טרנספורמציה במודל שירות, האתגר הראשון שלנו ושל הלקוח זה להבין את החזון העסקי, ואז לבחון ולהגדיר יחד את הדרך הנכונה לתרגם אותו לעולם ה-IT באופן המדויק ביותר. רק לאחר מכן ניתן לפרוט את התוכנית למקטעים ולהוציא אותה לפועל".

ראובן כהן, מנכ"ל חטיבת הטרנספורמציה העסקית-דיגיטלית של ONE. ויקטור לוי,
ראובן כהן, מנכ"ל חטיבת הטרנספורמציה העסקית-דיגיטלית של ONE/ויקטור לוי

מנהל פעילות החטיבה, גידי לייב, הציג את המודל הייחודי, שהוא תהליך חוצה-ארגון המורכב מכמה שלבים עיקריים:

שלב האנליזה בו נבנה "המצפן הארגוני" שמאפשר לקשר בין החזון הארגוני, המצב הקיים, והתוצאה הנדרשת, ולזהות היכן יש פערים. זהו גם השלב שמחבר את ההנהלה הבכירה לתוכנית; השלב הבא הוא גיבוש התוכנית בדגש על הסבת הארגון ל-data driven ברמת הארכיטקטורה ובחירת מוצרים, כלים, פלטפורמות ומתודולוגיות עבודה.

אנו בונים תכנית ומתחייבים למימושה, ברמת האיכות וברמת לוחות הזמנים, ובגלל שאנו מייצגים הרבה מאוד מוצרים וכלי חדשנות בתוך קבוצת ONE יש לנו יכולת להציע מגוון עצום של פתרונות מחשוב, ומצד שני גם להביא פתרונות מבחוץ על מנת להתאים את הפתרון המיטבי עבור כל לקוח; לאחר מכן מגיע שלב מימוש התוכנית אשר מביא לידי ביטוי את כלל יכולות הקבוצה והחטיבה. כקבוצה טכנולוגית מובילה בשוק המחשוב הארגוני, ONE מאפשרת לכל לקוח להיות בחזית הטכנולוגיה מצד אחד, עם אפשרות אחיזה בטכנולוגיות לגאסי מצד שני, על מנת לאפשר לו להתקדם בצורה גמישה ובקצב שלו.

לייב הוסיף כי "בסופו של תהליך הטרנספורמציה העסקית-דיגיטלית במודל שירות, הארגון הופך ל'מונחה דאטה' (Data Driven Organization), ובנקודה זו ההנהלה יכולה כבר להביט קדימה, לקבל תובנות עסקיות מתוך נתונים מדויקים ומטוייבים, וגם להמשיך לשלב כלי אוטומציה ו-AI ולשפר את חוויית הלקוח, את השירות החוצה וגם פנימה, ולשפר באופן מיטבי את ביצועי הארגון".

לדברי ראובן כהן, "החטיבה שאני עומד בראשה משלבת ומאחדת את כל מרכיבי התכנית באופן אינהרנטי. תכנית הטרנספורמציה לא תהיה שלמה ואיכותית ללא כל המרכיבים שאנחנו, כחלק מקבוצת ONE, יודעים להביא ללקוח. כחטיבת הטרנספורמציה העסקית-דיגיטלית אנו מובילים את התהליך מקצה-לקצה ומאפשרים ללקוחות שונים ומגוונים ליהנות מהניסיון הרב שצברנו. השירות שלנו גמיש וניתן להתאים אותו לכל ארגון בתצורות שונות ובשלבים שונים, בהתאם לצורכי הלקוח".

הכנס החל במפגש בוקר על הדק מול הים בג'ונה נתניה, אווירה נעימה ומוקפדת שהביאה להרבה הכרויות והזדמנויות חדשות גם על הבמה ובין התכנים. את הכנס הנחתה יעל אודם (כתבת החינוך של ערוץ 12) ובסיום אירחנו קולגה נוספת מאותו ערוץ - דני קושמרו בהרצאה מרתקת על החוויה האישית שלו מה-7/10.

הכנס הופק ע"י הגר הפקת אירועים.

"לסיכום, חטיבת הטרנספורמציה הדיגיטלית של קבוצת ONE מביאה לארגונים מכל גודל וסוג את בשורת הטרנספורמציה העסקית-דיגיטלית במודל שירות. עם ניסיון מוכח של הצלחות לאורך השנים, ועם צוות ותיק ומיומן במתודולוגיות המובילות בשוק, אנו מובילים את החזון הארגוני לכדי מימוש. בהיותנו חלק מקבוצת ONE, אנו לא צריכים לעשות אינטגרציה. אנחנו האינטגרציה," מסכם כהן.

דווקא כעת, חשוב להשקיע ולהכין את הארגון לאתגרי המחר. אחרי המלחמה ארגונים יידרשו להתמודד עם מציאות חדשה ולהדביק את הקצב עם בינה מלאכותית, מעבר לענן, אתגרי מימון, חדשנות מואצת ועוד. הכנת התשתיות המתאימות כבר מעכשיו תאפשר להיערך היטב וליצור מובילות בשוק תחרותי.

לחצו כאן לפרטים נוספים על טרנספורמציה דיגיטלית-עסקית במודל שירות

בשיתוף וואן טכנולוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully