וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכודות מוות מעליאקספרס? אלו מכשירי הקשר שהתפוצצו בגל השני בלבנון

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 19:26

פיצוצים מסתוריים בלב ביירות ודרום המדינה מעלים חשש למלכודות מוות חדשות, יממה לאחר מתקפת הביפרים. סדרת פיצוצים זעזעה את ביירות ודרום המדינה, והפעם - מכשירי קשר של ארגון הטרור הפכו למלכודות מוות קטלניות. זו החברה שעומדת מאחורי המכשירים

מכשיר הקשר שהתפוצץ. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מכשיר הקשר שהתפוצץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לבנון רועדת שוב: פיצוצים מסתוריים זעזעו את ביירות ודרום המדינה, יממה בלבד אחרי מתקפת הביפרים הקטלנית. הפעם, מכשירי קשר של ארגון הטרור הרצחני הפכו למלכודות מוות קטלניות, והותירו אחריהם הרס ופצועים. כלי תקשורת מקומיים מסרו כי הפיצוצים אירעו בבתים ובמכוניות בזמן הלוויות של אנשי חיזבאללה שנהרגו.

התמונות המופצות ברשת מצביעות על כך שהמכשירים שהפכו למלכודות נפץ בלבנון היו ככל הנראה מכשירי קשר מתוצרת Baofeng. הצורה והמאפיינים החיצוניים של המכשירים שנראו בתמונות תואמים לדגמים הפופולריים של החברה הסינית.

בעוד מתקפת הביפרים אתמול הסתמכה על חומרי נפץ שהוטמנו בזימוניות, כפי שדיווח הניו יורק טיימס, הפיצוצים החדשים מעלים את האפשרות שמדובר במתקפת סייבר מתוחכמת. הסוללות במכשירי הקשר גדולות וחזקות יותר מאלו שבביפרים, וייתכן שהתוקפים הצליחו לחדור למכשירים מרחוק ולגרום להן להתחמם יתר על המידה ולהתפוצץ. אם זה נכון, מדובר בהסלמה דרמטית של המצב, שכן מתקפת סייבר כזו מצביעה על יכולות טכנולוגיות גבוהות ויכולת לפגוע במטרות רבות מרחוק, בלי להסתכן בחשיפה.

Baofeng היא יצרנית סינית ידועה של מכשירי קשר, שזכתה לפופולריות רבה בשל מחיריהם הזולים יחסית של מוצריה, שאף נמכרים באתרים כמו עליאקספרס. החברה מציעה מגוון רחב של דגמים, החל ממכשירים פשוטים לשימוש אישי ועד מכשירים מקצועיים יותר. עם זאת, Baofeng ספגה גם ביקורת על איכות הבנייה של חלק ממוצריה ועל בעיות בטיחות שדווחו בעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • חיזבאללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully