וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שעיצב את האייפון חוזר עם מוצר AI חדש בשיתוף OpenAI

עודכן לאחרונה: 23.9.2024 / 10:17

ג'וני אייב, מעצב העל שעיצב את מוצרי אפל האייקוניים ביותר, חובר למנכ"ל OpenAI לפיתוח מוצר בינה מלאכותית חדש ומסתורי. הפרויקט, שעדיין נמצא בשלביו הראשוניים, שואף ליצור חוויה מחשובית חדשנית

ג'וני אייב (משמאל) ומנכ"ל אפל הנוכחי, טים קוק. GettyImages
ג'וני אייב (משמאל) לצד מנכ"ל אפל, טים קוק/GettyImages

ג'וני אייב, האיש שעיצב את כמה מהמוצרים האיקוניים ביותר של אפל, חוזר לכותרות עם פרויקט חדש ומסקרן. אייב, שעזב את אפל בשנת 2019 לאחר כמעט שלושה עשורים בחברה, הקים את חברת העיצוב LoveFrom. כעת, בכתה שפורסמה בניו יורק טיימס, אייב אישר כי LoveFrom מובילה את עיצובו של מוצר בינה מלאכותית חדש בשיתוף פעולה עם סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI.

אייב, שהיה יד ימינו של סטיב ג'ובס ושותף מרכזי בפיתוחם של מוצרים כמו ה-iMac, האייפד והאייפון, נחשב לאחד המעצבים המשפיעים ביותר בעולם הטכנולוגיה. עזיבתו את אפל סימנה את סופה של תקופה, אך כעת נראה כי הוא מוכן לאתגר הבא.

הפרויקט החדש, עליו עובדים כעשרה עובדים במשרד בסן פרנסיסקו, עדיין אפוף מסתורין. הדיווחים מתארים רעיונות ראשוניים למוצר המשתמש בבינה מלאכותית ליצירת חוויה מחשובית "פחות מפריעה חברתית מהאייפון". אמירה זו מעוררת סקרנות רבה לגבי טיבו של המוצר והאם הוא יצליח להתמודד עם הביקורת על ההשפעה החברתית של הסמארטפונים.

סם אלטמן. רויטרס
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI/רויטרס

מאז הקמת LoveFrom, החברה עבדה על מגוון פרויקטים, אך לא ראינו ממנה הרבה חומרה, למעט פטיפון יוקרתי. שיתוף הפעולה עם אלטמן מסמן כיוון חדש ומבטיח עבור החברה, והציפייה למוצר הבינה המלאכותית החדש גוברת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully