וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג למען הדור הבא של היזמות והטכנולוגיה בישראל

תוכנית 'Solve For Tomorrow' העולמית של סמסונג, שנועדה לצמצם פערים טכנולוגיים ולהכשיר את הדור הבא, מציינת את שנתה השישית בישראל. השנה, התכנית מתקיימת בפנימיית בית הספר החקלאי מקווה ישראל

סמסונג. יחצ,
סמסונג/יחצ

בעשורים האחרונים, ישראל חוותה צמיחה מרשימה בתחום ההייטק, והפכה לשחקנית מרכזית בזירה הגלובלית. שיעור בוגרי מקצועות ה-STEM (מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה) בישראל גבוה מהממוצע ה-OECD. אך עם זאת, עדיין חשוב לקדם ולחנך למקצועות המחר.

חברת סמסונג נרתמת למאמצים עם תוכנית Solve for Tomorrow, תוכנית העשרה טכנולוגית הפועלת למעלה מעשור ב-65 מדינות והשתתפו בה עד היום כ-2.3 מיליון תלמידים ברחבי העולם. מטרת העל של התוכנית היא לעזור לילדים מכל קצוות הארץ, לקראת השתלבות בשוק העבודה והצלחה בעתיד, בדגש על הפן הטכנולוגי.

התוכנית, הנמשכת 6 חודשים, משלבת מפגשים פרונטליים, סדנאות והרצאות. היא מחולקת לשלושה שלבים מרכזיים: זיהוי אתגרים חברתיים, פיתוח פתרונות חדשניים מבוססי טכנולוגיה ומימוש בפועל של הפתרונות. לאורך התוכנית, התלמידים נחשפים למגוון רחב של תחומים, ביניהם בינה מלאכותית, ומקבלים השראה מדמויות מפתח בתעשייה, כמו השחיין האולימפי יעקב טומרקין.

המשתתפים בתוכנית יקבלו הזדמנות ייחודית לפתח את החשיבה היצירתית שלהם, לפתור בעיות חברתיות וסביבתיות באמצעות טכנולוגיה, ולעבוד בשיתוף פעולה עם חברים לקבוצה. בנוסף, התוכנית מעודדת חקר מעמיק, פיתוח מיומנויות מצגת משכנעות, ובניית ביטחון עצמי. התלמידים ייחשפו לטכנולוגיות מתקדמות כמו UI/UXופיתוח אפליקציות, וילמדו ליישם אותן לפתרון בעיות אמיתיות בקהילה. כל זאת, תוך כדי בניית בסיס איתן לקריירה עתידית בתחום הטכנולוגיה.

מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: אנו גאים להוביל בפעם השישית את תוכנית Solve For Tomorrow, תוכנית ייחודית המכשירה את דור העתיד למנהיגות טכנולוגית. באמצעות התוכנית, בני הנוער ירכשו את הכלים הדרושים להם כדי לפתח פתרונות חדשניים לאתגרים חברתיים ולתרום לקהילה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully