וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: אפשר להזמין אייפון 16 עד הבית ב-Wolt

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 11:21

דינמיקה ו-Wolt חוברות יחדיו ומציעות משלוחי אייפון 16 עד הבית כבר הלילה בחצות, ומאפשרות ללקוחות להיות בין הראשונים לקבל את המכשיר מבלי לצאת מהבית

אייפון 16. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 16/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חברת דינמיקה, בשיתוף פעולה עם Wolt, משיקה את האייפון 16 ומציעה שירות משלוחים עד הבית כבר בליל ההשקה, בחצות של ה-26 בספטמבר. לדברי החברה, ההזמנות המוקדמות לאייפון 16 שברו שיאים, עם גידול של 300% לעומת השנה שעברה.

במסגרת המהלך החדשני, לקוחות Wolt יוכלו להזמין את האייפון 16 ואת האביזרים הנלווים ישירות דרך האפליקציה, החל מחצות בליל ההשקה, ולקבל אותם במשלוח מהיר עד הבית. השירות יהיה זמין בתחילה בערים תל אביב, הרצליה, רמת השרון, גבעתיים, רמת גן ובני ברק, ובהמשך יורחב לישובים נוספים.

שליח וולט. ביאנה קארו ויטקין, יחצ וולט ישראל,
שליח של Wolt: עכשיו גם האייפון החדש יגיע עד אליכם/ביאנה קארו ויטקין, יחצ וולט ישראל

עומר הראל, סמנכ"ל שיווק דינמיקה: "בשנים האחרונות היה לנו חשוב לספק את האייפונים ביום ההשקה, אך השנה אנחנו מביאים בשורה חדשנית ונספק את האייפון החדש כבר בחצות ומבלי שלקוחות יצטרכו לצאת מהבית ולעמוד בתור. דינמיקה ממשיכה לחדש ולספק ללקוחות את חווית הקניה הנוחה, המתקדמת והמשתלמת בישראל. הרוכשים הראשונים יקבלו את האייפון אליהם עד הבית בלחיצת כפתור."

ישראל אברהמי, סמנכ"ל ריטייל, Wolt ישראל: "השקת אייפון 16 היא השלב הבא בחווית הצריכה שאנחנו מייצרים ללקוחות Wolt. כבר היום אפשר להזמין באפליקציית Wolt כמעט הכל - ממסעדות, לסופר, למוצרי אופנה ואלקטרוניקה - במשלוח מיידי ועם החוויה המצוינת מסביב. השקת האייפון 16 לראשונה באפליקציה היא צעד נוסף בשדרוג חווית הצריכה בישראל שבה כבר אין צורך לצאת מהבית או מהמשרד כדי להיות הראשונים לקבל את המוצרים הכי מבוקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully