וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שריסק חברות ענק עם ביקורת שלילית - אחד מהיוטיוברים הגדולים בעולם תחת מתקפה

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 13:07

MKBHD, יוטיובר הטכנולוגיה הגדול בעולם, עומד בפני ביקורת חריפה על אפליקציית הטפטים החדשה שלו. המשתמשים מוחים על המחיר הגבוה של המינוי, כמות הפרסומות בגרסה החינמית, חווית המשתמש הגרועה וחששות בנוגע לפרטיות בגרסת ה-iOS. ומה תגובתו?

MBHD. צילום מסך, אתר רשמי
MKBHD/אתר רשמי, צילום מסך

אם אתם חובבי טכנולוגיה מושבעים, אתם בוודאי מכירים את MKBHD, מרקז בראונלי, היוטיובר שהפך לאורים ותומים בכל הנוגע לסקירות מוצרים טכנולוגיים. הסרטונים שלו, שזוכים להפקה מוקפדת ועין חדה לפרטים, הפכו אותו לאחד מהשמות המוכרים והאמינים ביותר בתחום, עם כמעט 20 מיליון מנויים.

לראשונה, בראונלי מוצא את עצמו בצד השני של המתרס - זה שסופג את הביקורת במקום לחלק אותה הסיבה? אפליקציית הטפטים החדשה שלו, Panels, שהושקה כחלק מהסקירה שלו על האייפון 16. התגובות, בלשון המעטה, היו קשות.

אף על פי שהרעיון מאחורי Panels - גישה לטפטים ייחודיים ואיכותיים שנוצרו על ידי אמנים דיגיטליים - נשמע מבטיח, הביצוע נתקל בקשיים. המחיר הגבוה של המינוי (50 דולר לשנה), הנדרש כדי ליהנות מכל הטפטים ברזולוציה מלאה, הוביל לתגובת נגד מצד המשתמשים. גם הגרסה החינמית ספגה ביקורת, בשל הגישה המוגבלת לטפטים והפרסומות הרבות, לצד חווית המשתמש.

בין מגוון הטפטים להורדה: רקע אחיד בצבע כתום

בצל הסערה, בראונלי לא נשאר אדיש. הוא הצהיר בפומבי כי הוא "מקשיב" לביקורת על המחיר וכי הצוות שלו יעבוד במרץ על "להצדיק את הערך של הגרסה בתשלום". בנוסף, הוא הבטיח לצמצם את תדירות הפרסומות בגרסה החינמית, צעד שוודאי יתקבל בברכה בקרב המשתמשים.

בנוסף למחיר, משתמשי גרסת ה-iOS של Panels העלו חששות בנוגע לפרטיות, לאחר שהאפליקציה ביקשה לעקוב אחר הפעילות שלהם באתרים ובאפליקציות אחרות ונראה כי היא משתמשת בנתוני מיקום. בראונלי הודה שחשיפת הנתונים הזו "כנראה רחבה מדי" וכי "אנחנו לעולם לא נבקש את המיקום, היסטוריית האינטרנט וכו' שלכם". הוא הבטיח שהצוות עובד על תיקון הבעיה בהקדם.

מי שעוד לא חסך בביקורת נגד בראונלי הוא ג'ייסון לוין, ראש תחום צמיחה ב-Product Hunt. "מבקר הטכנולוגיה הנודע לשמצה ש'יכול להרוס חברות' השיק אפליקציית טפטים לאייפון בשנת 2024 (והיא עולה 11.99 דולר לחודש)", כתב לוין, והוסיף: "אם קיבלתם ביקורת שלילית מ-MKBHD, עכשיו זה הרגע לא לשים ***".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

כאמור, בראונלי ידוע ביכולתיו "להרוס חברות". כך היה במקרה של סיכת הבינה המלאכותית של Humane, אותה כינה "המוצר הגרוע ביותר שבדקתי אי פעם", מה שהוביל את החברה לסף פשיטת רגל. גם חברת הרכב החשמלי פיסקר (Fisker) ספגה מכה אנושה לאחר שבראונלי קטל את רכבם החשמלי מדגם Ocean, בסרטון שכותרתו "הרכב הכי גרוע שסקרתי אי פעם". גם חברת Rabbit, שפיתחה מכשיר בינה מלאכותית בשם R1, לא הצליחה להתאושש מהביקורת הקשה של בראונלי. כעת, נראה שהגלגל התהפך, ובראונלי חווה על בשרו את עוצמתה של ביקורת ציבורית שלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully