וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומוולט רוכשת את Clumio, חברת פתרונות הגיבוי וה-DR

צפויה לחזק את יכולות חוסן הסייבר של קומוולט בענן AWS

רונן נוי. ניב קנטור,
רונן נוי/ניב קנטור

עסקה זו תאפשר לקומוולט למנף את פתרונות הגיבוי וההתאוששות מאסון לסביבת ה-AWS של Clumio כדי לספק חוסן סייבר ליישומי הדור הבא הבנויים על AWS. פתרון הגיבוי המאובטח של Clumio הניתן במודל SaaS מאפשר לארגונים להשיג הגנה מפני תוכנות כופר, גיבוי ושחזור נתונים תוך דקות, ולהשיג נראות טובה יותר כדי לייעל את עלויות האחסון בענן. Clumio משרתת מגוון רחב של לקוחות כולל חברות כגון: Atlassian, Cox Automotive, Duolingo ו- LexisNexis.

יותר ויותר ארגונים מסתמכים על Amazon S3 כפלטפורמת האחסון שלהם, כולל לפיתוח AI בענן. Clumio הביאה לשוק חידושים פורצי דרך בתחום זה, כולל טכנולוגיות המאפשרות ללקוחות לקבל גישה כמעט מיידית לנתוני Amazon S3 שלהם במהלך פעולת התאוששות קריטית בזמן תקלה או מתקפת סייבר שפוגעות בזמינות הנתונים.

"במקרה של תקלה או מתקפת סייבר, חזרה מהירה לעסק היא חשיבות עליונה עבור הלקוחות שלנו", אמר סנג'אי מירצ'נדאני, מנכ"ל קומוולט. "שילוב יכולות חוסן הסייבר הטובות בתחום של קומוולט עם הכישרון, הטכנולוגיה והמומחיות יוצאי הדופן של Clumio בהגנה על נתונים ב- AWS מקדם את פתרונות ההתאוששות שלנו, מחזק את הפלטפורמה שלנו ומחזק את מעמדנו כספק SaaS מוביל לחוסן סייבר".

"החזון שלנו ב- Clumio היה לבנות פלטפורמה הניתנת להרחבה במהירות כדי להגן על מערכי הנתונים הגדולים והמורכבים בעולם, כולל אגמי נתונים, מחסני נתונים ונתונים קריטיים אחרים לעסקים", אמר פוג'אן קומאר, מייסד שותף של Clumio. "שילוב הידיים עם קומוולט מאפשר לנו להציע את פתרונות ה- cloud-native שלנו ללקוחות AWS בקנה מידה עולמי."

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל: "הוספת הפתרון של Clumio להיצע הפתרונות המתקדם שלנו יאפשר לנו להציע ערך מוסף רחב יותר ללקוחות AWS בישראל, מחברות סטארט אפ ועד לארגונים גדולים, ובכלל זה אפשרות להציע לגופים ממשלתיים פתרונות ל- AWS במסגרת רובד 5 של מכרז נימבוס".

רכישת החברה צפויה להיסגר בתחילת אוקטובר 2024, ולהגביר באופן מיידי את ה-ARR וההכנסות, ולגרום לתזרים מזומנים חופשי בשלושת הרבעונים הבאים. מחיר הרכישה אינו מהותי עבור Commvault והוא ימומן במזומן בהישג יד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully