וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספון חוזרת לשוק הסלולר עם חבילה הכוללת גלישה בחו"ל

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 13:12

חברת אקספון הכריזה היום על חבילת סלולר חדשה הכוללת 500 גיגה גלישה בישראל, 3,000 דקות ו-SMS במחיר תחרותי. בנוסף, תוכלו לצבור נפח גלישה בחו"ל

אקספון. צילום מסך, אתר רשמי
אקספון/אתר רשמי, צילום מסך

חברת אקספון הודיעה היום על חזרה לשוק הסלולר עם חבילה חדשה הכוללת 500 ג'יגה לגלישה בישראל, 3000 דקות ו-SMS, וכן ג'יגה אחד לגלישה בחו"ל. החבילה החדשה תוצע במחיר מוזל ותכלול הטבה ייחודית המאפשרת ללקוחות לצבור את יתרות הגלישה בחו"ל שלא נוצלו מחודש לחודש, עד לתקרה של 12 ג'יגה בשנה.

אקספון טוענת כי החבילה החדשה תאפשר למשפחות רבות לנסוע לחו"ל ללא צורך ברכישת חבילת גלישה נפרדת, ובכך תחסוך מהן את הצורך לשלם מאות שקלים נוספים. בנוסף, החברה תציע חבילות גלישה בחו"ל במחירים זולים ובמגוון נפחים, בדומה למחירי ספקי eSIM, אך ללא צורך בהחלפת כרטיס SIM או מספר טלפון.

החברה תציע גם תוספת של שירותי דור 5 במחיר נמוך משמעותית בהשוואה למתחרות. אקספון תפעל על תשתית הסלולר של הוט מובייל, ברשת המשותפת פרטנר-הוט. לדברי ניסים גז, מנכ"ל אקספון, החברה שמה לה למטרה להוביל מהפכה צרכנית בשוק הסלולר הישראלי ולהציע פתרונות חדשניים במחירים אטרקטיביים. גז הדגיש כי החברה שואפת להילחם ביוקר המחייה בתחום חבילות הגלישה בחו"ל, שלטענתו מגיעות לעיתים לעלויות של אלפי שקלים למשפחה.

אקספון הוקמה בשנת 2004 ונמצאת בבעלות איש העסקים חזי בצלאל מאז שנת 2009. לחברה ניסיון רב בתחום התקשורת, והיא מספקת שירותי אינטרנט ושירותי שיחות בינלאומיות.

החברה שמה דגש על שירות לקוחות איכותי ומציעה מענה זמין ומקצועי באמצעות צוות תומך ושירותים דיגיטליים מתקדמים. אקספון מתחייבת לשקיפות מלאה ומציעה ללקוחותיה שליטה מלאה בחבילות ובשירותים שלהם. החזרה של אקספון לשוק הסלולר עשויה להגביר את התחרות בענף ולהוביל לירידת מחירים כללית, במיוחד בתחום הגלישה והשיחות בחו"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • סלולרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully