וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסייטק ומעבדות צ'ארלס ריבר מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי

החברה הבינלאומית המובילה בתחומה מודיעה על שיתוף פעולה שנועד לקדם יישומים חדשים לטיפול במחלות נוירולוגיות רבות. פלטפורמת האולטרסאונד של אינסייטק מאפשרת מתן תרופות לאזורי מוח ממוקדים, בהליך שהניב ראיות קליניות חיוביות על פני מספר מחלות, כולל מחלת הפרקינסון

אינסייטק. יחצ,
אינסייטק/יחצ

אינסייטק, חברת הבריאות הבינלאומית המובילה את השימוש המהפכני באולטרסאונד ממוקד לטיפול רפואי, מודיעה על השקת שיתוף פעולה אסטרטגי של חמש שנים עם חברת מעבדות צ'רלס ריבר. שיתוף הפעולה יספק ללקוחות צ'רלס ריבר גישה לפלטפורמת שירות וטכנולוגיה עולמית מקיפה ליישום אולטרסאונד ממוקד (FUS) לגילוי תרופות ופיתוח פרה-קליני של טיפולים במדעי המוח.

פלטפורמת האולטרסאונד החדשה בתדר נמוך של אינסייטק פותחת באופן הפיך לא פולשני את מחסום הדם מוח, ומאפשרת החדרת תרופות בצורה ממוקדת לאזורי מוח שונים. ההליך הניב ראיות קליניות חיוביות על פני מספר מחלות נוירולוגיות, כולל מחלת הפרקינסון, מחלת האלצהיימר ומחלות נוירו-אונקולוגיות, ונושא הבטחה להגברת היעילות של תרופות נוירולוגיות, כדי להשפיע על בריאות ותוצאות טובות יותר עבור החולים בעתיד.

שיתוף הפעולה נועד לענות על הדרישה ההולכת וגוברת לקדם במהירות פיתוח טיפולי ואספקה של תרופות גנטיות, ביולוגיות ואימונותרפיות במספר מודלים פרה-קליניים של שיטות מעבדה במדעי המוח, ויאפשר אספקת תרופות עוצמתית למערכת העצבים המרכזית למספר סוגי תרופות.

האולטרסאונד הממוקד בעוצמה נמוכה של אינסייטק יחד עם מהודים בצורת מיקרו-בועות מווסתים באופן לא פולשני את מחסום הדם-מוח, ומאפשרים אספקה טיפולית מדויקת של מגוון תרופות, כולל החדרה למבנים עמוקים במוח. לטכנולוגיה של אינסייטק יש פוטנציאל לחולל מהפכה באספקה למערכת העצבים המרכזית (CNS) עבור תרופות גנטיות, ביולוגיות ואימונותרפיות על פני מגוון מחלות שקשה לטפל בהן, כולל מחלות הקשורות לניוון עצבי, התפתחות נוירולוגית ונוירו-אונקולוגיה.

ד"ר ארג'ון דסאי, מנהל החדשנות האסטרטגית של אינסייטק: "שותפות זו לא רק תרחיב את היישום של טכנולוגיית האולטרסאונד הממוקדת בתדר נמוך שלנו, אלא גם תאיץ את הפיתוח של טיפולים פורצי דרך למצבים נוירולוגיים", אמר. "על ידי שילוב המומחיות שלנו, אנו שואפים לחולל מהפכה באופן שבו תרופות מהדור הבא מועברות ומופעלות במוח, ובסופו של דבר לשפר את חייהם של מיליונים ברחבי העולם".

פרופסור ג'ולי פריארסון, סגנית נשיא בכירה ומנהלת מדעית ראשית בצ'ארלס ריבר: "שיתוף הפעולה שלנו עם אינסייטק מייצג צעד משמעותי קדימה בקידום מחקר מדעי המוח. כאשר אנו מסתכלים לעבר עתיד גילוי התרופות, אנו מכירים בכך שהטכנולוגיה תהיה אבן יסוד בחדשנות. השילוב של טכנולוגיית אולטרסאונד ממוקדת בשירותים הפרה-קליניים שלנו תגביר את הדיוק והיעילות של אסטרטגיות טיפוליות, ויאפשר לנו לחדד את השימוש שלנו במודלים מחקריים ולתמוך בגילוי תרופות חדשות".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully