וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזניות לשחייה: זה מה שמפריד בין שלמות לבין ויתור מוחלט

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 17:55

אוזניות הולכת העצם של מוג'אווה מציעות חוויית מוזיקה בטוחה ונוחה בפעילות גופנית - שמיעה פתוחה, עמידות במים ובזיעה, חיי סוללה ארוכים, וקישוריות בלוטות' לצד אחסון פנימי של 32GB. מושלם לריצה, רכיבה ושחייה תוך שמירה על מודעות לסביבה והנאה ממוזיקה

מי שכמוני לא יכול לזוז מטר בלי לשמוע מוזיקה, במיוחד תוך כדי ספורט, יבין בדיוק על מה אני מדברת כשאני אומרת ששחייה, עם כל הכבוד לדממה המרגיעה שכולם מדברים עליה - היא אירוע משמים. המנוי יקר, הישער מתמלא כלור, קר נורא בחורף, אבל זה עושה גוף כל כך יפה שהייתי חייבת למצוא פתרון. מהר מאד הגעתי למסקנה שהדבר היחיד שיכול לגרום לי להמשיך לשחות יהיה להשיג אוזניות שאפשר לשמוע בהן מוזיקה או רחמנא איזה פודקאסט מתחת למים. עד עכשיו ספרתי בריכות וחיכיתי שזה ייגמר, אבל תנו לי משהו מעניין לשמוע ואני דולפין היפר אקטיבי.

אבל מה? אוזניות שחיה קשה למצוא. יום אד הגעתי למערכת וחבר הכיר לי את המוג'אווה החדשות שלו, בצירוף המלצה חמה. לטענתו הן יציבות, עמידות, לא נופלות, לא מכאיבות באוזניים, עמידות במיםף עם סאונד טוב, ובטכנולוגיה שאני לא הכרתי של "הולכת עצם".

MOJAWA Run Plus Bone Conduction Earphone Blue אוזניות אלחוטיות לשחייה וריצה בטכנולוגיית הולכת עצם. דוגית,
אוזניות מוג׳אווה עמידות לגמרי למים, עם טעינה מגנטית/דוגית

מדובר בטכנולוגיה יחסית חדשה בתחום האודיו, שמציעה חוויה שונה לגמרי ממה שאנחנו רגילים אליו עם אוזניות רגילות. במקום לשדר את הצליל ישירות לתוך האוזן, אוזניות הולכת עצם מעבירות את הצלילים דרך עצמות הלחיים או הלסת. המוזיקה עוברת באמצעות רעידות ישירות אל האוזן הפנימית, מבלי שהשמע ייכנס לתעלת האוזן.

היתרון הגדול? האוזניים נשארות פתוחות - מה שמאפשר לשמוע את המוזיקה האהובה עליכם תוך שמירה על מודעות לסביבה החיצונית. המשמעות היא שאתם יכולים לרוץ, לרכוב על אופניים, או פשוט לטייל תוך כדי האזנה למוזיקה, ויחד עם זאת לשמוע מה קורה מסביבכם - יתרון גדול בבטיחות ובתחושת חופש.

יתרונות האוזניות של מוג'אווה

נוחות בשימוש ממושך: אחת התלונות הנפוצות לגבי אוזניות רגילות היא שהן עלולות ללחוץ על תעלת האוזן לאורך זמן. באוזניות הולכת עצם כמו של מוג'אווה, זה לא המקרה. הן מונחות על עצמות הלחיים, מעל האוזניים, ומעניקות תחושת נוחות יוצאת דופן גם בשימוש ממושך - בין אם באימון בחדר כושר, ריצה, או סתם האזנה יומיומית.

בטוחות: מדובר באחד היתרונות הכי בולטים של אוזניות הולכת עצם. השמיעה הפתוחה מאפשרת להישאר מחוברים למה שקורה סביבכם, מה שיכול לשפר את תחושת הביטחון שלכם - במיוחד אם אתם רצים במרחבים ציבוריים, רוכבים על אופניים, או משתתפים בפעילויות אחרות שבהן חשוב להישאר מודעים.

בריאות: אוזניות רגילות עלולות לגרום לנזקי שמיעה כאשר משתמשים בהן בעוצמת שמע גבוהה למשך זמן ממושך, בשל העובדה שהצלילים נכנסים ישירות לעור התוף. לעומת זאת, אוזניות הולכת עצם עוקפות את עור התוף ומפחיתות את הסיכון לנזקים בשמיעה. זו בחירה בטוחה יותר לשימוש יומיומי, במיוחד לילדים או לאלו שמודעים לנזקים הפוטנציאליים משימוש באוזניות רגילות.


סוללה טובה ועמידות במים: אוזניות מוג'אווה בנויות לאורח חיים פעיל, עם עמידות במים וזיעה ברמה גבוהה (דירוג IP68), כך שהן מתאימות באופן מושלם לשחיינים, רצים, ורוכבי אופניים. חיי הסוללה הארוכים (עד 8 שעות מחוץ למים ו-2 שעות בשחייה בעומק של עד 2 מטרים) מאפשרים שימוש ללא דאגה.


אפשרויות בלוטות' ואחסון MP3: האוזניות כוללות קישוריות Bluetooth יציבה שמתחברת בקלות לסמארטפון או לכל מכשיר תומך אחר, לצד אחסון פנימי של 32GB, שמאפשר אחסון פלייליסטים ושירים להאזנה אופליין - יתרון משמעותי במיוחד למי שרוצה להאזין למוזיקה תוך כדי שחייה בבריכה, ללא צורך בחיבור רציף לסמארטפון.

MOJAWA Run Plus Bone Conduction Earphone Blue אוזניות אלחוטיות לשחייה וריצה בטכנולוגיית הולכת עצם. דוגית,
חובה לסדר את עניין הפלייליסטים, דוגית/דוגית

צוללים לבריכה - איך היה?

התחלתי בקל - חיברתי אותן לטלפון, אותו השארתי אותו בקרבת הבריכה, והתכוננתי לשחות תוך כדי האזנה לפלייליסט בספוטיפיי. נתקלתי באתגר - בכל פעם שהראש נכנס למים, הבלוטות' מתנתק, כי הטכנולוגיה לא עוברת טוב דרך מים. ברגע שהאוזניות שוקעות אפילו טיפה, החיבור מתנתק. המסקנה שלי הייתה פשוטה - לשימוש בשחייה, שכחו מהבלוטות'. הדרך הנכונה לנצל את האוזניות היא באמצעות אחסון פנימי של מוזיקה, להאזנה חלקה לגמרי, בלי אינטרנט, בלי טלפון ובלי טובות.

וכאן החיסרון הגדול מגיע
אי אפשר להוריד פלייליסטים שלמים מספוטיפיי, או יוטיוב, ולהוריד שיר שיר זה סיוט שאין כדוגמתו. בשביל הסקירה הורדתי איזה 40 שירים, וזו היתה חוויה שהזכירה לי את שנות השמונים. סליחה - זה לא הגיוני שבעידן הרווטי המשוכלל הזה, אני אויד שיר שיר מיוטיוב. די, די כבר. יש לי רעיון שלדעתי דוגית חייבים לבצע עבור הלקוחו רוכשי האוזניות שלהם - פלייליסטים מוכנים להורדה ישירה מהאתר שלהם. זה פתרון זול ופשוט שיחסוך המון זמן למשתמשים, במיוחד בשחייה או פעילות חוץ שבהם אין אפשרות להשתמש בשירותי סטרימינג. כמה פלייליסטים במגוון סגנונות שיהיו זמינים להורדה חינמית או בתשלום 'מסובסד' ללקוחות שרכשו את האוזניות, היו פותרים את הבעיה הזאת בקלילות, מעודדים קנייה של האוזניות
שלא לדבר על ערך מוסף ותחזוקה של נאמנות למותג, שביעות רצון ולמלצות מפה לאוזן. אני בטוחה שיש אפשרות לעשות דיל עם ספוטיפיי, או אקו 99 ולדאוג לטפל בבעיה הזאת, שהיא מה שעומד בין קניית האוזניות וקבלה של חוויה מושלמת, לבין ויתור מוחלט.

מחיר: 649 ש"ח, לקנייה לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully