וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון תוכנה גורם למכשירי גלקסי להיתקע בלופ אינסופי

עודכן לאחרונה: 4.10.2024 / 20:41

סמסונג אישרה כי עדכון לאפליקציית SmartThings גרם למספר מוגבל של מכשירי גלקסי ישנים, כולל דגמי Galaxy S10 ו-Galaxy Note 10, להיתקע בלופ אתחול. החברה השעתה את העדכון ופועלת לפתרון הבעיה

גלקסי S10. ShutterStock
גלקסי S10/ShutterStock

סמסונג אישרה כי עדכון לאפליקציית SmartThings שלה גרם לבעיות חמורות במכשירי סמארטפון ישנים יותר מסדרות גלקסי. על פי דיווחים ראשוניים של אתר 9to5Google, העדכון שהופץ על ידי סמסונג בימים האחרונים גרם למכשירים מסדרות Galaxy S10 ו-Galaxy Note 10 להיתקע ב"לופ אתחול" (bootloop) ולמעשה להפוך לבלתי שמישים. בנוסף, דווח על משתמשים שחוו את אותה הבעיה גם עם דגמי Galaxy M51 ו-A90.

בינתיים, סמסונג הודיעה כי היא מודעת לבעיה והשעתה את הפצת העדכון. בהצהרה רשמית שנשלחה לאתר Engadget, דובר החברה אישר את הבעיה: "אנו מודעים לכך שמספר מוגבל של סמארטפונים של גלקסי המריצים את אנדרואיד 12 מאתחלים את עצמם שוב ושוב במהלך עדכון לגרסה האחרונה של אפליקציית SmartThings", אמר הדובר. "עם גילוי הבעיה, השעינו מיד את העדכון ואנו פועלים לפתרון הבעיה. לקוחות שנפגעו יכולים ליצור קשר עם מרכז התמיכה של סמסונג לקבלת סיוע עבור המכשירים שלהם".

פתרון זמני לבעיה הוא ביצוע איפוס להגדרות יצרן - דבר שיגרום לאובדן כל הנתונים שלא גובו. סמסונג ממליצה ללקוחות שנפגעו ליצור קשר עם התמיכה לקבלת סיוע נוסף. חשוב להזכיר כי דגמי ה-Galaxy S10 וה-Galaxy Note 10 הם כבר בני חמש שנים, גיל שבו רוב החברות מפסיקות לספק עדכוני תוכנה שוטפים, כך שבכל שההתייחסות של סמסונג ראויה לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully