וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון תוכנה חדש פותר את בעיית מסך המגע באייפון 16

6.10.2024 / 8:50

מהרו לעדכן: לאחר כשבועיים של המתנה, אפל שחררה בסוף השבוע עדכון גרסה שמטפל בבעיות קריטיות שדווחו על ידי משתמשי אייפון מאז השקת מערכת ההפעלה החדשה, כולל בעיית חוסר תגובתיות של מסך המגע

אייפון 16 פרו מקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 16 פרו מקס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אפל שחררה בסוף השבוע את העדכון הראשון למערכת ההפעלה iOS 18, גרסה 18.0.1, המתמקד בשיפור היציבות והביצועים של סדרת האייפון 16. העדכון, שכבר זמין להורדה, פותר מספר בעיות קריטיות שדווחו על ידי משתמשים מאז השקת האייפון 16 בחודש שעבר.

אחת הבעיות הבולטות שטופלו בעדכון היא תקלה במסך המגע, שגרמה לו להפוך לחסר תגובה בדגמי אייפון 16 ו-16 פרו. משתמשים רבים התלוננו על כך שמסך המגע הפסיק להגיב למגע באופן אקראי, מה שגרם לקשיים בשימוש במכשיר. אפל אישרה את הבעיה והודיעה כי תוקנה בעדכון 18.0.1.

בנוסף, העדכון פותר בעיה נוספת שגרמה למצלמה להיתקע בעת צילום וידאו במצב מאקרו בעדשה האולטרה רחבה. משתמשים שניסו לצלם וידאו מקרוב באמצעות העדשה האולטרה רחבה נתקלו לעיתים קרובות בקפיאת המצלמה, מה שאילץ אותם להפעיל מחדש את המכשיר. גם בעיה זו תוקנה בעדכון החדש. לצד זה, העדכון מטפל בבעיה בניהול הזיכרון שפגעה בביצועים של מספר דגמי אייפון.

אייפון 16 לצד אייפון 16 פרו מקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אפל שחררה בסוף השבוע את העדכון הראשון למערכת ההפעלה iOS 18, גרסה 18.0.1. אייפון 16 ואייפון 16 פרו מקס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בנוסף לעדכון iOS, אפל שחררה גם את iPadOS 18.0.1, לאחר שגרסת 18 המקורית הוסרה עקב תקלות במכשירי iPad Pro עם שבב M4. העדכון החדש אמור לפתור את הבעיות הללו.

אפל ממליצה לכל משתמשי אייפון 16 לעדכן את מכשיריהם לגרסה 18.0.1 בהקדם האפשרי. ניתן להוריד את העדכון דרך הגדרות המכשיר, תחת "כללי" > "עדכון תוכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully