וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתק-הדבק מאינסטגרם? פייסבוק משיקה חידושים

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 8:40

מטא מנסה להפיח חיים חדשים בפייסבוק עם שני עדכונים משמעותיים: לשונית "גלה" בהשראת אינסטגרם, ולשונית וידאו משודרגת שתתמקד ברילס

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

מטא ממשיכה במאמציה לשמור על הרלוונטיות של פייסבוק בעולם הרשתות החברתיות והכריזה אתמול (שבת) על מספר עדכונים חדשים שיגיעו בקרוב לפלטפורמה, ביניהם לשונית "אקספלור" (Explore) חדשה, בהשראת אינסטגרם, ולשונית וידאו משודרגת שתאגד את כל תכני הווידאו, כולל רילס, סרטונים ארוכים ושידורים חיים, במקום אחד.

לשונית "אקספלור" החדשה, המזכירה את הפונקציונליות המוכרת מאינסטגרם, תציג למשתמשים מגוון רחב של תכנים המותאמים לתחומי העניין שלהם. מטא טוענת כי האלגוריתם תוכנן בקפידה כדי להציג "תוכן שלא רק מבדר, אלא גם עוזר לכם לצלול עמוק יותר לתחומי העניין שלכם". הלשונית נמצאת כעת בשלבי ניסוי, כך שייתכן שיעבור זמן מה עד שתגיע לכלל המשתמשים.

לשונית הווידאו בפייסבוק עוברת גם היא שדרוג משמעותי, ועתה תאגד את כל תכני הווידאו בפלטפורמה, כולל רילס. התכנים יוצגו בנגן וידאו במסך מלא, המאפשר למשתמשים "לצפות בצורה חלקה בסרטונים קצרים, ארוכים ושידורים חיים". העדכון ללשונית הווידאו יגיע למשתמשים בשבועות הקרובים.

נראה כי מטא מנסה למשוך את תשומת ליבם של קהל צעיר יותר באמצעות העדכונים הללו. החברה ציינה בהודעתה כי צעירים בפייסבוק מבלים כ-60% מזמנם בצפייה בסרטונים ורילס.

עם זאת, חשוב לציין שקהל היעד של פייסבוק רחב בהרבה מצעירים בלבד. גם משתמשים מבוגרים יותר מבלים זמן רב בצפייה בתכני וידאו בפלטפורמה, ולכן העדכונים החדשים צפויים להשפיע על חוויית השימוש של כלל המשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully