וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון SE 4: המכשיר המוזל של אפל יקבל מתיחת פנים

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 11:13

אפל מתכננת לשדרג את האייפון SE בשנת 2025 עם עיצוב חדש לגמרי, בהשראת האייפון 14. הוא יכלול מסך OLED בגודל 6.1 אינץ', Face ID, מצלמה משודרגת ושבב A18 עם יכולות בינה מלאכותית. ומה המחיר הצפוי?

הדמיה: אייפון SE 2024. צילום מסך, אתר רשמי
הדמיה: אייפון SE 4/אתר רשמי, צילום מסך

אחד המכשירים המסקרנים ביותר של אפל, האייפון SE, צפוי לקבל עדכון משמעותי בשנה הבאה. דיווחים חדשים מסוכנות הידיעות בלומברג חושפים כי הדגם המוזל של האייפון יעבור מתיחת פנים דרמטית, יכלול טכנולוגיות מתקדמות, ואף יגיע עם תג מחיר גבוה יותר.

על פי הערכות, הדור הרביעי יזנח את העיצוב המיושן, המבוסס על האייפון 8, ויאמץ מראה מודרני בהשראת האייפון 14, עם מסך OLED בגודל 6.1 אינץ', שוליים שטוחים, ומגרעת בחלקו העליון. בנוסף, אפל תוסיף לראשונה את טכנולוגיית זיהוי הפנים Face ID למכשיר ה-SE, ובכך תבטל את כפתור הבית המסורתי עם חיישן טביעת האצבע.

האייפון SE 4 צפוי להגיע עם שבב A18 וחומרה משודרגת שתאפשר לו להריץ את יכולות הבינה המלאכותית החדשות של אפל, Apple Intelligence. המכשיר יכלול גם מצלמה ראשית של 48 מגה פיקסל, שתאפשר צילום תמונות באיכות גבוהה, לצד אופטי פי 2.

בנוסף, אחד החידושים הבולטים ביותר באייפון SE 4 יהיה מודם 5G חדש שפותח על ידי אפל עצמה. המודם, ששם הקוד שלו "Centauri", יאפשר לאפל להפחית את התלות שלה בחברות חיצוניות כמו קוואלקום, ולשפר את האינטגרציה בין החומרה לתוכנה. כמו כן, המודם החדש צפוי להביא לשיפור משמעותי בחיי הסוללה, במיוחד במצב חיסכון באנרגיה.

בכל הקשור למחיר, הדור הרביעי צפוי להיות יקר יותר מקודמו, עם הערכות מחיר שנעות בין 450 דולר ל-499 דולר. ההשקה הרשמית של המכשיר צפויה להתקיים באביב 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully