וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמה זמן תישארו במקלט?": ישראלים מותקפים בהודעות מאיימות ביום השנה למלחמה

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 22:22

ביום השנה למלחמה, ישראלים רבים קיבלו הודעת SMS מאיימת. ההודעה, שנשלחה כחלק ממסע הפחדה מתמשך, קראה לישראלים לעזוב את המקלטים ולחזור למדינותיהם

ההודעה שקיבלו ישראליםש. צילום מסך, צילום מסך
ההודעה שקיבלו ישראליםש/צילום מסך, צילום מסך

בצל ציון שנה לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", ישראלים רבים דיווחו היום על קבלת הודעת SMS מאיימת, המזכירה את מתקפות הסייבר וההפחדה שאפיינו את השנה האחרונה. בהודעה, שנשלחה מהשולח "Alert", נכתב: "כמה זמן אתם מתכוונים להישאר במקלט? חזרו למדינות שלכם לפני שיהיה מאוחר מדי".

נראה כי מדובר בניסיון נוסף לזרוע פחד וחרדה בקרב הציבור הישראלי, בדומה למתקפות דומות שהתרחשו לאורך השנה האחרונה. רק בחודש שעבר, "התרעת חירום" מזויפת, כביכול מפיקוד העורף, נשלחה לאזרחים רבים וקראה להם להיכנס למרחב המוגן - וזאת, בשגיאות כתיב.

בווידאו:טקס לציון שנה לשבעה באוקטובר, רעים, 7 באוקטובר 2024/יניר יגנה

הודעות אלה מצטרפות למסרים תוקפניים מצד בכירים איראנים, כאשר רק הבוקר, מנהיג איראן, עלי חמינאי, צייץ בחשבון ה-X שלו בעברית כי "מבצע "מבול אל-אקצא" החזיר את המשטר הציוני 70 שנים לאחור". ציוצים דומים פורסמו בחשבונות רשמיים נוספים של המשטר האיראני.

מומחי סייבר קוראים לציבור לגלות ערנות ולמחוק התרעות מהסוג הזה. חשוב לא ללחוץ על קישורים חשודים הכלולים בהודעות אלו, העלולים להוביל לאתרים זדוניים או להורדת תוכנות ריגול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully