וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת ענק: קבלו את דירוג מצלמות הסמארטפונים

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 10:38

עונת ההכרזות מאחורינו, ומעבדת הצילום הצרפתית DxOMark עדכנה את הדירוגים - והכתירה את המנצחים החדשים. מי מוביל את גזרת צילום הווידאו ואילו ענקיות נמצאות מחוץ לעשירייה?

Huawei Pura 70 Ultra. ShutterStock
את הטבלה מוביל ה-Pura 70 Ultra של Huawei/ShutterStock

חברת DxOMark הצרפתית (שכתבנו עליה בהרחבה כאן בערוץ), עורכת בדיקות שונות לסמארטפונים, בעיקר עבור לקוחות תעשיה, אבל הדירוגים שלה, המבוססים על בדיקות מעבדה קפדניות עם ציוד מדעי הפכו גם לתקן עבור צרכנים, במיוחד דירוג מצלמות הסמארטפונים המדוקדק שהחברה מפרסמת. לאחרונה עדכנה החברה את הדירוג שלה עם כמה סמארטפונים בולטים שיצאו בחודשים האחרונים, בהם גם סדרת האייפון 16, והנה הדירוג העדכני.

את הטבלה מוביל ה-Pura 70 Ultra של Huawei, שמגיע ללא מערכת ההפעלה אנדרואיד, עם 163 נקודות. רק 4 נקודות בודדת מאחוריו, עם 158 נקודות נמצאים ה-Google Pixel 9 Pro XL וה-Magic6 Pro של Honor הסינית. במקום הרביעי ניצב האייפון 16 פרו מקס, עם ציון כולל שך 157 נקודות. יתרה מכך, מכשיר הדגל של אפל כבש את פסגת דירוג הווידאו, עם ציון לשבח על "איכות וידאו מובילה בקטגוריה, עם תמונות וידאו מפורטות ביותר ונטולות רעשים, אפילו בצילום בתאורה חלשה".

פיקסל 9 פרו XL. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
במקום השני – Google Pixel 9 Pro XL/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מעניין לציין שדווקא ה-Huawei P60 Pro, מכשיר הדגל הקודם של החברה, ניצב במקום השביעי המכובד. מיד אחריו, במקום השמיני, נמצאים שני מכשירים צמודים: אייפון 15 פרו מקס, מכשיר הדגל של אפל מהשנה שעברה, וה-Pixel 9. מכשיר הדגל של גוגל מהשנה שעברה, ה-Pixel 8 Pro, תופס את המקום ה-11.

ה-Xiaomi 14 Ultra נמצא רק במקום ה-16, ואילו במקום ה-21 נמצא האייפון 14 פרו, שהושק לפני שנתיים בדיוק. עם זאת, מפתיע לגלות שהגלקסי S24 אולטרה של סמסונג מדשדש הרחק מאחור במקום ה-26 בלבד.

לדירוג המלא לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully