וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במזומן: האפליקציה שמציעה אלטרנטיבה אנונימית לביט ו-Paybox

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 14:39

אפליקציית התשלומים "קשקאש" מציעה אלטרנטיבה דיגיטלית למזומן, המאפשרת העברת כספים בנגיעה בין מכשירים סלולריים, ללא צורך בכרטיס אשראי או חשיפת פרטים אישיים

אפליקציית קשקאש. קשקאש, אתר רשמי
קשקאש/אתר רשמי, קשקאש

אפליקציית התשלומים "KashCash" (קשקאש) הושקה השבוע בישראל, עם טוויסט מפתיע: תשלום דיגיטלי במזומן, באופן קצת יותר אנונימי - בלי כרטיס אשראי. בניגוד לאפליקציות תשלומים אחרות, כמו ביט ו-Paybox, קשקאש מאפשרת למשתמשים למשוך כסף מחשבון הבנק שלהם ישירות לאפליקציה, להעביר כסף זה לזה ולשלם באמצעותו בחנויות, ובכך מציעה אלטרנטיבה אנונימית יותר לאפליקציות כמו ביט ו-Paybox. בכך, נחסך הצורך להגיע פיזית לכספומט.

לפני כל העברת כסף מחשבון הבנק לאפליקציה, האפליקציה תעביר את המשתמש באופן אוטומטי להזדהות קצרה מול הבנק שלו ואישור סכום הפעולה (הזדהות בסיסמה או בזיהוי ביומטרי). בנוסף, כמו ב-Paybox ובעדכון שיגיע בקרוב לביט, ניתן למשוך את יתרת הכסף מהאפליקציה - ולהפקיד בחשבון הבנק שלנו.

אחד החידושים הבולטים של קשקאש הוא היכולת להעביר כסף בנגיעה, על ידי הצמדת שני מכשירים סלולריים זה לזה. פעולה זו מתבצעת באופן אנונימי לחלוטין, ללא צורך בהזנת פרטים אישיים כמו שם או מספר טלפון, ממש כמו במזומן פיזי. בנוסף, האפליקציה מאפשרת תשלום דיגיטלי גם לילדים (בפיקוח הורים), לאנשים ללא כרטיס אשראי ואפילו לאנשים ללא חשבון בנק.

השימוש בקשקאש הוא בחינם ואינו דורש כרטיס אשראי. כדי למשוך כסף מהבנק לאפליקציה יש להגדיר באפליקציה את פרטי חשבון הבנק. העברת הכסף מתבצעת בשיתוף הבנק ומותנית בזיהוי הלקוח על ידי הבנק, באמצעות סיסמה או זיהוי ביומטרי, כדי להבטיח שרק בעל החשבון יוכל למשוך כסף. הכסף המועבר לאפליקציה מופקד בחשבון נאמנות בנקאי בפיקוח פירמת רואי החשבון BDO.

התשלום בבתי העסק יתאפשר על ידי חיבור של האפליקציה לקופה. חברות הקופה בישראל כבר מחוברות לאפליקציה. עסקים ללא קופה יוכלו להשתמש באפליקציית עסקים ייעודית. התשלום יתאפשר בחנויות המכבדות את האפליקציה, כולל כמאתיים רשתות, אלפי חנויות והרבה מאוד עסקים קטנים המחזיקים באפליקציית "קשקאש לעסקים". את המיזם הקים יזם הפינטק הוותיק פרופסור דודי גרשון, אשר הקים בעבר את חברת השירותים הפיננסיים SuperDerivatives.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully