וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להאמין: תיירת צילמה את עצמה רוקדת בטיקטוק, ונפלה אל מותה

16.10.2024 / 0:26

תיירת רוסיה שבילתה בטביליסי, בירת גאורגיה, לא ראתה את קיר הבטון (שככל הנראה נבנה שלא לפי סטדרטי בטיחות מודרניים) ונפלה לתוך גרם מדרגות שמוביל לרכבת התחתית. המקומיים מספרים שהיא ככל הנראה לא הראשונה שנפלה לשם וקוראים לעירייה להתערב

הרגע בו הטיקטוקרית רקדה ברחוב ונפלה אל מותה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בסרטון המצורף פה מתועד הרגע הקודר בו קבוצת חברים בחופשה צפתה בחברה שלהם נופלת אל מותה בזמן שהיא שרה ורוקדת תוך כדי הליכה ברחוב, במהלך בילוי לילי בגאורגיה. ארינה גלזונובה, כוכבת רשת רוסיה בת 24, בילתה בטביליסי, בירת גאורגיה, עם חברתה והן צילמו את עצמן רוקדות ושרות.

הצעירה צילמה מבלי לדעת את הרגעים האחרונים שלה בחיים כשהיא שרה את 'For The Last Time', שיר של להקת הבנים הרוסית Hunger Boys, והטלפון המצלם הועבר הלוך ושוב בינה לבין חברתה. מכיוון שהן הסתכלו בטלפון ולא לאן הן הולכות, הצילום הופסק פתאום בצעקה - כאשר ארינה נפלה לתוך מעבר תת-קרקעי ברחוב. בסרטון היא נראית שרה את השורה מהשיר: "לא, אני לא מחכה לך, אבל תדעי שאהבתי בפעם האחרונה, בפעם האחרונה".מכשהיא חוזרת על הפזמון הטלפון מסתובב בחזרה לחברתה - שעיניה מתרחבות באימה כשהיא רואה את ארינה נעלמת תוך שהיא נופלת לפתח של רכבת תחתית. נשמעת צעקה ואחריה כמה שניות של צילומים מטושטשים לפני שהתיעוד הפסיק,

צפו ברגעי האימה

זה המקום בו היא נפלה

@ragacev Ответ пользователю @тик-так.детка ♬ оригинальный звук - просто

בתקשורת המקומית דווח שהצעירה בת ה-24 הובהלה לבית החולים שם הוכרז מותה כתוצאה משבר בצוואר ופציעות ראש.

בתמונות מהמקום בו היא נפלה ניתן לראות מדרגות המובילות מתחת לרחוב לתחנת המטרו, כאשר הן אמנם מוקפות בקיר מגן שאמור למנוע מאנשים ליפול למטה על מדרגות הבטון הקשות - אך הוא נמוךל מאוד.

בעקבות מותה של ארינה הוקםמה אנדרטה ברחוב כדי לסמן את המקום בו התיירת בת ה-24 נפלה ומתה.

כעת המקום מלא פרחים לזכרה

כמה מקומיים תקפו את העירייה שאיפשרה שלא איבטחה כראוי את הפתח ורבים פרסמו תמונות אחרות של המקום ברשתות החברתיות שמראות מזווית אחרת שהקיר המגן הוא בגובה 30 ס"מ, ולטענתם הוא לא הוקם בצורה כזו שתמנע ממישהו שנתקע בו ליפול למטה על המדרגות. בנוסף טענו התושבים ש"אי אפשר לראות את המחסום בחושך" ושהם "יהיו מופתעים אם זו הפעם הראשונה שמישהו נפל למטה".

על פי ה-Daily Mail, מעיריית טביליסי נמסר שהמדרגות והפתח של הרכבת נבנו בתקופת ברית המועצות והיו תואמות את תקני הבטיחות באותה תקופה. הם גם מדווחים כי ראש עיריית טביליסי, קאחא קאלדזה, טען כי המעברים התת-קרקעיים של הרכבת התחתית בטביליסי עומדים בתקני הבטיחות המודרניים. לעומתו, נינו אימנדזה, דיקנית הפקולטה לארכיטקטורה, אורבניזם ועיצוב של האוניברסיטה הטכנית של ג'ורג'יה, אמרה ל-Radio Liberty Georgia שהמעברים התת-קרקעיים שנבנו ברחבי העיר בשנות ה-80 תוכננו בכוונה ללא מעקות, כדי לשמש גם כספסלים וציינה ש"הקיר היה צריך להיות לפחות 60 ס"מ בגובה וברוחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully