וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירה באמזון עונדת שרשרת "פלסטין מהנהר לים" ומזמינה לכנס של חברה

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 19:07

בכירה באמזון, ד"ר רובה בורנו, עוררה סערה כשענדה שרשרת עם מפת "פלסטין מהנהר לים" בסרטון לקידום כנס החברה. רבים זועמים על המסר האנטי-ישראלי, במיוחד לאור השתיקה הפומבית של אמזון בנוגע לחטיפת עובד החברה ב-7 באוקטובר, סשה טרופנוב, המוחזק בשבי חמאס

ד"ר רובה בורנו, סגנית נשיא בכירה בחטיבת הענן של אמזון (AWS), עונדת שרשרת של דגל פלסטין/אמזון

ד"ר רובה בורנו, סגנית נשיא בכירה בחטיבת הענן של אמזון (AWS), כיכבה לאחרונה בסרטון קצר לקידום כנס re:invent של החברה, שיתקיים בדצמבר בלאס וגאס. בסרטון, מזמינה בורנו את הצופים להצטרף לחגיגה הטכנולוגית, אך פרט קטן, או יותר נכון - תכשיט בולט, מעיב על המסר החיובי.

בורנו, עונדת בסרטון שרשרת נוצצת בצורת מפת ישראל - אלא שבמקום סמל המגן דוד, מתנוסס במרכז המפה דגל פלסטין. המסר ברור וחד משמעי: "פלסטין מהנהר לים", סיסמה שכל משמעותה היא אנטישמית וקריאה להשמדת המדינה.

כצפוי, הבחירה של בורנו לענוד את השרשרת הפרובוקטיבית מעוררת זעם ותחושות קשות בקרב רבים, במיוחד לאור העובדה שאחד מעובדי אמזון בישראל, מהנדס החומרה סשה טרופנוב, נחטף ב-7 באוקטובר, ונמצא בין 101 החטופים המוחזקים בשבי חמאס כבר למעלה משנה.

ד"ר רובה בורנו, סגנית נשיא בכירה בחטיבת הענן של אמזון (AWS), עונדת שרשרת של דגל פלסטין; השרשרת המקורית. צילום מסך, אתר רשמי
ד"ר רובה בורנו, סגנית נשיא בכירה בחטיבת הענן של אמזון (AWS), עונדת שרשרת של דגל פלסטין/אתר רשמי, צילום מסך

אמזון, יש לציין, לא התייחסה פומבית לחטיפתו של טרופנוב, וגם לא גינתה (בינתיים) את המסר הפוליטי הבוטה של בורנו. בחודש דצמבר 2023, חבריו של טרופנוב, השיקו את יוזמת #coffee4Sasha. היוזמה, שצברה תאוצה ברשתות החברתיות, קראה לגולשים לשתות קפה בכל יום בשעה 15:00, כפי שנהג סשה לעשות, ולהעלות פוסט עם התיוג #coffee4Sasha, כסמל לתקווה וכהבעת סולידריות עם סשה ומשפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully