וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסק שיקר? הרובוטים של טסלה הופעלו מרחוק בידי אנשים

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 7:54

"הבטחות לחוד ומציאות לחוד: הרובוטים שהציג אילון מאסק בכנס "We, Robot" התגלו כלא יותר מבני אדם, ששולטים ברובוט מרחוק, ומתקשרים באמצעותו עם הקהל

הרובוטים של טסלה באירוע. טסלה, רויטרס
הרובוטים של טסלה באירוע/רויטרס, טסלה

ביום חמישי האחרון, במסגרת כנס "We, Robot", חשף מנכ"ל ומייסד טסלה, אילון מאסק, את המונית האוטונומית הראשונה של החברה - Robotaxi. אך גולת הכותרת של האירוע הייתה דווקא הרובוטים ההומנואידים של טסלה, שלקחו חלק פעיל באירוע המפואר. הרובוטים הסתובבו בין הקהל, הגישו משקאות, שיחקו משחקים עם האורחים ואף רקדו. לכאורה, באופן מפתיע ביותר, הם אפילו יכלו לדבר. כעת, מתברר שהרושם הראשוני היה מטעה, ולמרות יכולותיהם המרשימות לכאורה, הרובוטים נשלטו מרחוק על ידי בני אדם.

משתתף באירוע, רוברט סקובל, חשף כי נודע לו שהרובוטים קיבלו "סיוע מרחוק" מבני אדם. לדבריו, מהנדס אישר בפניו כי הרובוטים נעזרו בבינה מלאכותית לצורך הליכה, אך השליטה בהם הייתה אנושית לחלוטין.

הרובוטים של טסלה באירוע. טסלה, רויטרס
הרובוטים של טסלה באירוע/רויטרס, טסלה

בנוסף, באתר The Verge מציינים כי ישנם רמזים ברורים התומכים בטענות אלו, כמו העובדה שלכל הרובוטים היו קולות שונים ותגובותיהם היו מיידיות, בליווי מחוות תואמות. רובוט אחר אף הודה בפני משתתף, בקול מלאכותי מגומגם, "היום אני נעזר באדם", והוסיף שהוא אינו אוטונומי לחלוטין.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

הרובוטים קיבלו "סיוע מרחוק" מבני אדם

אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, הציג לראשונה את הרובוט האנושי של החברה, בשנת 2021, באמצעות אדם בתחפושת רובוט, כך שלא מפתיע שהצגת אופטימוס באירוע האחרון הייתה מוגזמת. בנוסף, חשוב לזכור שאילון מאסק ידוע ביכולת שלו להגשים חזון שנראה בתחילה דמיוני. הוא כבר חולל מהפכה בעולם הרכב עם טסלה, פתח את הדרך לחלל עם SpaceX, ועם חברת הביוטכנולוגיה Neuralink, הוא מסייע למשותקים לתקשר עם העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully