וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפינטק ארניקס העניקה פרסי מצויינות לשנת 2024

הפרסים הוענקו לארגונים שהפגינו מחויבות יוצאת דופן לחדשנות וליישום טכנולוגיית ארניקס באופן שמחולל מהפכה בתעשיית הביטוח ומשדרג את התועלות ללקוחות

רובין גילת'ורפ, מנכ"ל Earnix ואמלי בורגארד, סמנכ"לית תמחור בית ורכב. יחצ,
רובין גילת'ורפ, מנכ"ל Earnix ואמלי בורגארד, סמנכ"לית תמחור בית ורכב/יחצ

חברת הפינטק ארניקס (Earnix), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, העניקה פרסי מצויינות ללקוחות ולשותפים לשנת 2024 במסגרת הכנס השנתי הבינלאומי ה-13 של החברה Excelerate שהתקיים בלונדון. הפרסים הוענקו לארגונים שהפגינו מחויבות יוצאת דופן לחדשנות וליישום טכנולוגיית ארניקס באופן שמחולל מהפכה בתעשיית הביטוח ומשדרג את התועלות ללקוחות.

פרס המצוינות התפעולית החכמה מוענק מדי שנה עבור יישום של הפלטפורמה במגוון רחב של קווי מוצרים והשפעה על התהליכים העסקיים. הפרס הוענק השנה לחברת הביטוח הקנדית Co-operators שהרחיבה את השימוש ביכולות התמחור וההתאמה האישית במגוון מוצרים כמו: ביטוחי רכב, בתים, חוות חקלאיות וביטוחים מסחריים.

פרס החדשנות עבור שימוש בפתרונותיה כדי לפתור באופן יצירתי בעיות הנוגעות לצרכי הלקוחות. הפרס הוענק השנה לקבוצת הביטוח Warta מפולין שהתחכום האנליטי שלה הוא מרכיב מרכזי שבנה את מעמדה בשוק הביטוח בפולין.

פרס שותפות ארוכת הטווח מוענק לחברה שמיישמת במשך שנים רבות את פתרונות החברה לצורך טרנספורמציה של אסטרטגיות התמחור. הפרס הוענק השנה לשוק תאגידי הביטוח של קבוצת הבנקאות לוידס, לקוח של ארניקס משנת 2008 המציע מוצרים לביטוח ביתי דרך מותגים שונים כמו: Lloyds Bank, Halifax, Bank of Scotland ו-MBNA.

השנה, ארניקס העניקה פרס נוסף לאחת השותפות שלה, חברת דלויט, עבור שימוש חדשני בטכנולוגיית החברה שמשנה את תעשיית הביטוח ומניבה ערך גבוה יותר ללקוחות.

רובין גילת'ורפ, מנכ"ל ארניקס: "הענקת פרסים ללקוחות ולשותפים המצטיינים היא עוד דרך להביע את ההערכה שלנו כלפיהם על השותפות אתנו. המסירות שלהם לחולל מהפכה בתעשיית הביטוח ולשפר את הכדאיות ללקוחות מספקת לנו השראה אמיתית. אנו מצפים להמשיך את שיתופי הפעולה הללו ולהניע קדימה חדשנות משותפת".

לאחרונה זכתה ארניקס בשני פרסים בינלאומיים יוקרתיים. החברה נבחרה עם פתרון ה-AI הטוב ביותר בענף הביטוח מטעם חברת מחקרי השוק AI Breakthrough, אשר העניק את הפרס לפתרון Model Accelerator שפיתחה ארניקס. הפתרון מאפשר לחברות ביטוח לבנות מודלים של AI בגישת 'עשה זאת בעצמך' תוך איזון בין סיכון לבין מחיר בהצעות חדשות שחברת הביטוח מביאה לשוק וכן ליישם ולהשתמש בכל מודל שהחברה פיתחה בפעילויות התמחור, החיתום והדירוג הקובע את הפרמיה של הפוליסה. בנוסף נכנסה לרשימת 100 החברות המובילות בתחום פתרונות AI למגזר השירותים הפיננסיים- AIFintech100, של ארגון Fintech Global.

  • עוד באותו נושא:
  • פינטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully