וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לפרוץ המלחמה: חברת ההייטק מקיימת אירועי זיכרון לאורך כל החודש

חברת גלאסבוקס מציינת את השבעה באוקטובר בשורה של אירועי זכרון ומיזמי תרומה לקהילה והתנדבות אשר יתקיימו כל החודש, בהשתתפות מאות עובדי ועובדות החברה בארץ ובחו"ל

שירה אמונה' אחותו של של רס"ל אביחי אמסלם ז"ל' במפגש בגלאסבוקס. יחצ,
שירה אמונה' אחותו של של רס"ל אביחי אמסלם ז"ל' במפגש בגלאסבוקס/יחצ

חברת גלאסבוקס מציינת את השבעה באוקטובר בשורה של אירועי זכרון ומיזמי תרומה לקהילה והתנדבות אשר יתקיימו כל החודש, בהשתתפות מאות עובדי ועובדות החברה בארץ ובחו"ל. החברה קיימה אירוע זכרון מיוחד לזכר הנופלים ותפילה לשובם הבטוח של החטופים. שירה אמונה, אחותו של של רס"ל אביחי אמסלם ז"ל שנפל בתשעה באוקטובר בהיתקלות מול חוליית מחבלים בעת הגנה על תושבי הדרום, נפגשה עם העובדים והעובדות וסיפרה את סיפור גבורתו. במהלך החודש עובדי ועובדות החברה ישתתפו גם בטיפוח גינה קהילתית בעיר לוד, כחלק מפרויקט הנצחה של אביחי אשר יזמו חבריו ליחידה מגדוד 7008 חטיבה 551.

אמסלם הינו גם בן דודה של הילה אמסלם, סמנכ"לית HR של גלאסבוקס, שאמרה "האבל והכאב הם חיוניים כשלב הראשון בתהליך הריפוי של החברה הישראלית ושל כל אחד ואחת מאיתנו, אך לא פחות חשובה מהם היא העשייה למען הכלל. Glassbox מאמינה בערבות הדדית וברוח הקולקטיבית שבכוחה לחבר אותנו ולחזק את התחושה של אחריות משותפת לעתיד טוב ובטוח יותר. לכן יזמנו תוכנית התנדבותית שתתפרס על פני חודש אוקטובר ומעבר לו וישתתפו בה גם עובדי החברה בחו"ל. הרוח ההתנדבותית צריכה לחצות גבולות ולרתום כל מי שרק רוצה לתרום לטובת הכלל".

במסגרת תכנית התנדבות ותרומה שמפעילה גלאסבוקס העובדים והעובדות חילקו במהלך השבועות האחרונים צעצועים ומשחקים במחלקת הילדים בבית החולים שיבא. במשרדי החברה באנגליה מקדימים החודש את הפעילות התנדבותית לזכרו של פיל הדסון, עובד שנפטר לאחרונה ואיכות הסביבה היה נושא חשוב מאוד בחייו. בין השאר יזמה החברה פרויקט ניקיון סביבתי באזור המשרדים והיא גם מזמינה את העובדים לתרום לחקר הסרטן בבריטניה, מטרה חשובה למשפחתו של פיל. עובדי החברה בארה"ב חוברו לפלטפורמה התנדבותית המציגה בקשות לסיוע של ארגונים שונים ומאפשרת לכל עובד לבחור את הארגון שלו סייע על פי העדפותיו ועל פי תחום ההתמחות והידע שלו הרלוונטיים לבקשה.

משרדי גלאסבוקס. יחצ,
משרדי גלאסבוקס/יחצ

ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס: "ה-7.10 אינו רק יום זיכרון יחיד אלא גם תפישה של אחריות חברתית לטובת הכלל. אני גאה בעובדי ועובדות החברה ששותפים לתפישה ותרמו ותורמים לה במעשה לא כאקט חד פעמי אלא מתמשכת. יתרה מכך, אני גאה גם על היכולת שלנו ושל כלל תעשיית ההיי-טק להתמודד עם המשבר ולהתגבר על הקשיים. במהלך השנה התברר שחברת היי-טק כמונו, וכמו חברות רבות אחרות, מסוגלת להתמודד בהצלחה עם כל אילוץ הנובע מהמלחמה ולהתמיד בפעילות השוטפת ללא שיבושים משמעותיים. החברות גילו כושר הסתגלות וחוסן מופלא לנוכח גיוס למילואים של אחוז משמעותי של העובדים בארץ לתקופות זמן ממושכות. בשנה זו חווינו סולידריות וערבות הדדית מרשימה של כל הצוותים המקומיים והבינלאומיים שלנו - צוותים שהיו בחסר של כוח אדם זכו לגיבוי ותמיכה של צוותים אחרים הן מהארץ והן מחו"ל ומשימות הפיתוח, השיווק, המכירות והתמיכה בוצעו במלואן ובלוח הזמנים המקורי. העובדים שלא גויסו או אלה שחזרו ממילואים יצאו מגדרם כדי לתרום מעל ומעבר למשימות שלהם כדי שהחברה תעמוד ביעדים. זו היא תעודת כבוד להיי-טק הישראלי שהפגין כושר הסתגלות וגמישות יוצא דופן בתנאים קשים ובלתי צפויים לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully