וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום לארנק, להתראות למזומן: וי-צ'ק מציגה את עתיד התשלומים

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 18:48

וי-צ'ק, חברת פינטק ישראלית, מובילה את מהפכת התשלומים הדיגיטליים עם פתרונות חדשניים שיאפשרו לצרכנים ולעסקים ליהנות מחוויית תשלום מהירה, קלה ובטוחה יותר

וי-צ'ק. וי-צ'ק, אתר רשמי
וי-צ'ק/אתר רשמי, וי-צ'ק

שוק התשלומים הדיגיטליים בישראל עומד בפני מהפכה של ממש, עם שינויים משמעותיים הצפויים להיכנס לתוקף כבר בשנה הקרובה. אפשרויות תשלום חדשות ומרעננות יאפשרו לצרכנים לשלם בקלות ובמהירות, תוך חסכון בעלויות וזמן. חברת הפינטק וי-צ'ק, בראשותו של קובי רם, נמצאת בחזית החדשנות ומציעה פתרונות מתקדמים לעסקים ולצרכנים כאחד.

אחד השינויים הבולטים שעתיד להגיע בקרוב הוא האפשרות לשמור כספים ישירות באפליקציות התשלום, בדומה לארנק דיגיטלי. בנוסף, בקרוב נוכל להעביר כספים בין אפליקציות שונות, מה שיקל על ניהול הכספים ויעודד תחרות בין אפשרויות התשלום השונות. וי-צ'ק, שכבר היום מציעה צ'קים דיגיטליים כחלופה לצ'קים מנייר, צפויה להרחיב את שירותיה ולהציע גם אפשרויות אלו.

חידוש נוסף ומרגש שיצטרף בעתיד הוא האפשרות לשלם ישירות מחשבון הבנק באמצעות הטלפון הנייד, ללא צורך בכרטיס אשראי. טכנולוגיית "תשלומים מידיים" של בנק ישראל תאפשר לבצע תשלומים לעסקים באופן מיידי ובטוח, ותחסוך את עמלות הסליקה הכרוכות בתשלום בכרטיס אשראי. וי-צ'ק תציע גם היא שירות זה, ותאפשר ללקוחותיה ליהנות מחוויית תשלום מהירה ויעילה.

קובי רם. רז רוגובסקי, אתר רשמי
קובי רם, מנכ"ל וי-צ'ק/אתר רשמי, רז רוגובסקי

קובי רם, מנכ"ל וי-צ'ק, מציין כי השינויים בשוק נובעים מפעילותו של הרגולטור לפתיחת שוק הבנקאות והתשלומים לתחרות. "היום הצרכנים מחפשים גמישות ובחירה, לצד תחרות, חדשנות והוזלת מחירים", אומר רם. "השינויים הקרובים יאפשרו לעסקים לתת ללקוחותיהם יותר אפשרויות תשלום, לחסוך בעלויות, ולייצר תחרות בריאה בשוק."

וי-צ'ק, עם למעלה מ-30,000 לקוחות עסקיים ופרטיים, מובילה את המהפכה הדיגיטלית בשוק התשלומים. החברה מציעה פלטפורמה ידידותית ופשוטה לשימוש, המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים ליהנות מתשלומים דיגיטליים ללא סיבוכים מיותרים. "אנו רואים שינוי משמעותי ברצון של השוק לאמץ אמצעי תשלום דיגיטליים", אומר רם. "הכלים הדיגיטליים מציעים חוויית תשלום מותאמת אישית, מקלים על הצרכנים ועוזרים לעסקים לפעול בצורה יעילה יותר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully