וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה לאתגר את מטא: אפל מפתחת משקפי AR

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 12:33

אפל לא מסתפקת ב-Vision Pro ומכוונת גבוה יותר. על פי דיווח חדש, החברה מפתחת משקפי AR חדשים, שעושיים בעיקר לאתגר את שליטתה של מטא בתחום. ויש גם איירפודס עם מצלמות

הדמיה: משקי AR של אפל. ShutterStock
הדמיה: משקי AR של אפל/ShutterStock

בעוד משקפי המציאות המעורבת של אפל, ה-Vision Pro, זכו להצלחה מסחררת, ולא רק בשל תג המחיר הגבוה (3,500 דולר), דיווח חדש טוען שענקית הטכנולוגיה מקופרטינו מתכננת להיכנס לזירת משקפי ה-AR החכמים, ולאתגר את מטא במגרש הביתי שלה. על פי דיווח של סוכנות הידיעות בלומברג, אפל שוקדת על פיתוח משקפי AR שיתחרו ב-Ray Ban Meta, ובעיקר במשקפי ה-AR החדשים של החברה, Meta Orion, שהוצגו כאבטיפוס בחודש שעבר.

הדיווח מציין שאפל צפויה לנצל את הפיתוחים הטכנולוגים המרשימים של Vision Pro, ולהטמיע אותם במשקפי ה-AR החדשים. יחד עם זאת, על פי הדיווח, ההשקה צפויה רק ב-2027, מה שמותיר למטא זמן רב לבסס את מעמדה בשוק משקפי ה-AR.

במקביל לפיתוח משקפי ה-AR, אפל עובדת גם על איירפודס עם מצלמות מובנות, שצפויות גם הן להגיע לשוק בשנת 2027. דומה למשקפיים, גם האיירפודס עם מצלמות מתוכננות לנצל את הטכנולוגיה שפותחה עבור Vision Pro, ומאפשרת לנתח את הסביבה לספק מידע רלוונטי למשתמשים.

איירפודס, אפל. ShutterStock
איירפדוס: יקבלו שדרוג ב-2027/ShutterStock

ומי זקוק לאיירפודס עם מצלמות? הערכות הן שאוזניות מהסוג הזה עשויות לשמש למגוון מטרות, כמו מעקב אחר תנועות הידיים של המשתמש, מה שיאפשר שליטה במחוות באוויר במוצרים של החברה, או כפתרון שמע היקפי (Spatial Audio) בשימוש עם משקפי ה-Vision Pro, כך שיתאים את השמע בהתאם לכיוון אליו מסתכל המשתמש.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • מטא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully