וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפתעה: אפל הכריזה על אייפד מיני חדש

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 16:58

שלוש שנים לאחר השקתו של הדגם האחרון, אפל הפתיעה והכריזה על אייפד מיני חדש. הטאבלט הקטן ביותר של החברה מקבל שדרוג משמעותי, כולל תמיכה בעיפרון אפל פרו, נפח אחסון התחלתי גדול יותר ותמיכה בבינה מלאכותית

אייפד מיני. אפל, אתר רשמי
אייפד מיני/אתר רשמי, אפל

בהודעה צנועה לעיתונות, ללא כל התראה מוקדמת, אפל חשפה אייפד מיני חדש - השדרוג הראשון לטאבלט הקטן ביותר של החברה מאז 2021. הדגם החדש מתחיל ב-499 דולר, זמין להזמנה מוקדמת כעת ויגיע לחנויות בארה"ב ביום רביעי הבא. טרם ידוע מועד ההשקה בישראל.

השדרוג העיקרי בדגם החדש הוא מפרט טכני משופר: הוא מריץ את שבב ה-A17 Pro החדש, שלטענת אפל מציע מעבד מהיר ב-30%, מעבד גרפי מהיר ב-25% ומנוע נוירונים כפול במהירותו בהשוואה לדגם הקודם. בנוסף, השבב החדש יאפשר תמיכה במודל הבינה המלאכותית של אפל - Apple Intelligence, שיגיע בעדכון iOS 18.1, תחילה בארה"ב.

כמו כן, המכשיר תומך בעט Apple Pencil Pro החדש, מה שוודאי ישמח את האמנים שמשתמשים באייפד מיני. נפח האחסון בדגם הבסיסי הוגדל גם הוא מ-64GB ל-128GB. גם שבב ה-Wi-Fi 6E מהיר יותר, וגם חיבור ה-USB-C מהיר יותר - בקיצור, כל מה שהיה באייפד מיני הקודם, רק מהיר יותר.

אייפד מיני. אפל, אתר רשמי
אייפד מיני/אתר רשמי, אפל

בגזרת הצילום, המצלמה האחורית כוללת חיישן ברזולוציה של 12 מגה-פיקסל, המספק חוויית צילום מדהימה, לצד תמיכה ב-Smart HDR 4 לצילום תמונות טבעיות עם טווח דינמי מוגבר. בצד העיצוב, השינוי העיצובי האמיתי היחיד במיני החדש הוא הצבעים. אפל הוסיפה צבעים רבים למוצרים שלה השנה, והמיני מגיע בדגמים חדשים בצבע סגול וכחול.

עד כה, האייפד תמיד היה משהו מוזר במערך הטאבלטים של אפל, בדומה לאייפון SE: יש לו מעריצים שאוהבים אותו בגלל הגודל הקטן יותר, אבל אפל תמיד רמזה שאין הרבה כאלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully