וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונוס חושפת את Arc Ultra ו-Sub 4: דור חדש של סאונד ביתי

עודכן לאחרונה: 16.10.2024 / 9:17

סונוס חוזרת עם ה-Arc Ultra, מקרן קוך מתקדם המצויד בטכנולוגיית Sound Motion, המאפשרת צליל עוצמתי במיוחד מגוף קומפקטי. בנוסף, החברה משיקה את Sub 4, סאב-וופר משודרג. ומה המחיר בישראל?

ה-Sonos Arc Ultra וה-Sub 4. Sonos, אתר רשמי
ה-Sonos Arc Ultra וה-Sub 4/אתר רשמי, Sonos

חברת הואדיו Sonos (סונוס) השיקה אתמול (שלישי) שני מוצרים חדשים בסדרת הפרימיום שלה - Arc Ultra ו-Sub 4. ההשקה מגיעה לאחר עיכוב של מספר חודשים שנבע מהצורך לתקן את האפליקציה, שספגה ביקורות קשות לאחר עדכון תוכנה.

ה-Arc Ultra מחליף את ה-Arc הקודם כרמקול הסראונד הבכיר של החברה. הוא כולל את טכנולוגיית Sound Motion החדשה של Sonos, המאפשרת צמצום דרמטי בגודל הרמקול מבלי להתפשר על עוצמת הבס. לדברי סונוס, הוא מסוגל לייצר כמות בס כפולה מזו של קודמו. המקרן החדש כולל 14 רמקולים, ביניהם טוויטרים בצדדים, המאפשרים לו לספק שמע מרחבי.

עוד תכונה בולטת היא כלי לשיפור דיבור, שמאפשר למשתמשים לשלוט ברמת הבהירות של הדיאלוגים. מבחינת חיבורים, המקרן כולל חיבור HDMI eARC, תמיכה ב-Wi-Fi 6 וב-Bluetooth 5.3, וכן חיבור AirPlay 2 ותמיכה באודיו אופטי (שדורש מתאם). לראשונה, יוכל גם קהל משתמשי האנדרואיד ליהנות מהתכונה Trueplay לכוונון אקוסטי. המחיר של ה-Arc Ultra יעמוד על 3,999 שקלים, ביבוא רשמי בישראל של רשת באג, והוא יהיה זמין לרכישה בהמשך החודש.

ה-Sonos Arc Ultra. Sonos, אתר רשמי
ה-Sonos Arc Ultra/אתר רשמי, Sonos

בנוסף, השיקה סונוס את הסאב החדש שלה - Sub 4, אותו היא מכנה הסאבוופר המתקדם ביותר שלה עד כה. ה-Sub 4 כולל כוח עיבוד רב יותר וזיכרון משודרג, לצד רדיו Wi-Fi חדש שמציע חיבוריות משופרת. יחד עם זאת, סונוס הפכה את המכשיר ליעיל יותר, עם ירידה של כמעט 50% בצריכת החשמל במצב המתנה. גם ה-Sub 4 יהיה זמין לרכישה בישראל במחיר של 3,699 שקלים.

עם ההשקה של המוצרים החדשים, הודיעה סונוס על עדכון תוכנה שצפוי לשפר את ביצועי האפליקציה שלה. החברה מבטיחה שיפור בזיהוי המערכת, קבוצות רמקולים והגדרות התקנה. למשתמשים קיימים, העדכון יחזיר כ-90% מהתכונות שהאפליקציה איבדה מאז הושקה גרסתה החדשה.

"עבדנו ללא הפסקה כדי לפתור את בעיות האפליקציה הקריטיות ביותר ולספק את התכונות המבוקשות ביותר", אמר מנכ"ל סונוס, פטריק ספנס. "כפי שהתחייבנו, נמשיך לשפר את התוכנה בקביעות ואנחנו נחושים להפוך את חוויית סונוס לטובה מאי פעם".

  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully