וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורת של 6 ספרות לא מספיקה: שוברים של 25 דולר גרמו לפיטורי בכירים במטא

עודכן לאחרונה: 19.10.2024 / 12:16

סוף עידן הפינוקים לעובדי ההייטק? עובדי מטא ניצלו את הטבת שוברי הארוחות כדי להזמין מוצרים לבית במקום אוכל. בין המפוטרים - מהנדסים בכירים עם משכורות של שש ספרות

מארק צוקרברג. רויטרס
מארק צוקרברג/רויטרס

כמעט 30 עובדים במשרדי מטא בלוס אנג'לס פוטרו לאחרונה לאחר שהשתמשו לרעה בתקציב ארוחות הצהריים שלהם. העובדים, מהנדסים בכירים עם משכורות של שש ספרות, הזמינו מצרכים לבית ומוצרי קוסמטיקה דרך אפליקציות משלוחי מזון במקום אוכל, תוך ניצול תקציב יומי של 25 דולר שנועד לארוחות.

מטא, חברת האם של פייסבוק ואינסטגרם, ששווה כיום 1.5 טריליון דולר, מספקת לעובדיה ארוחות חינם במשרדיה הגדולים. במשרדים קטנים יותר, כמו אלו בלוס אנג'לס, מקבלים העובדים שוברים לאפליקציות משלוחים כדי שיוכלו להזמין אוכל בזמן העבודה. עם זאת, מסתבר שחלק מהעובדים ניצלו את השוברים הללו כדי להזמין מוצרים כמו כוסות יין וחומרי ניקוי מחנויות שמופיעות באפליקציות.

לוגו מטא החדש בכניסה למטה פייסבוק. רויטרס
מטא מספקת לעובדיה ארוחות חינם במשרדיה הגדולים/רויטרס

לאחר שגילתה את התרמית, מטא הזהירה את העובדים, אך אלו שהמשיכו במעשיהם פוטרו בשבוע שעבר. הפיטורים הללו מגיעים על רקע גל פיטורים נוסף במטא, שכלל עובדים בוואטסאפ, אינסטגרם ומחלקת המציאות המדומה.

דובר מטא מסר כי החברה מבצעת שינויים מבניים ומעבירה עובדים לתפקידים אחרים. עם זאת, גל הפיטורים הנוכחי אינו נרחב כמו גלי הפיטורים ב-2022 ו-2023, אז פיטרה מטא עשרות אלפי עובדים במה שזאקברג כינה "מהלך יעילות".

  • עוד באותו נושא:
  • מטא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully