וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל על מסך של 1,000 אינץ'? הבשורה החדשה של Epson

סדרת EH-Q מביאה לשוחרי הגיימינג, ספורט והקולנוע הביתי, טכנולוגיה מתקדמת ותמונות בהירות וגדולות - עד 1000 אינץ' - וחוויית בידור ביתית שלא נראתה עד היום

סדרת Epson QL. יחצ,
סדרת Epson QL/יחצ

Epson מכריזה על סדרת סדרת ה-EH-Q - שלושה מקרני לייזר ביתיים המוגדרים כ'מקרני סגנון חיים מתקדמים' לשוחרי הצפייה בסרטים, תחרויות ספורט, או גיימינג. המקרנים החדשים בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת 3LCD מספקים תמונות בסופר-רזולוציה של 4K, בהירות גם בתנאי תאורה ביתיים והקרנות ענק עד לגדלי 1000 אינץ' - כשכל אלה מגיעים במארז קומפקטי וקל להגדרה.

דגם ה- EH-QB1000 (עם 3,300lm) מספק רזולוציה של 3840 x 2160 עם הקרנה של עד 300 אינץ' ודגמי ה- EH-QL3000 (עם 6,000lm ) וה- EH-QL7000 (עם 10,000lm ) מספקים הקרנה של עד 1000 אינץ'.
עם יחס ניגודיות דינמי של 5,000,000:1 ושחור עמוק, מקרני הבית המקצועיים הללו כוללים מגוון טכנולוגיות לשיפור תמונה, כגון אינטרפולציה של 4K כדי להבטיח תמונות חלקות ורזולוציה מעולה לתצוגת פרטים מדוייקים.

עם קישוריותHDMI 2.1 , קצב רענון של 4K/120hz ומצב אחזור נמוך אוטומטי, המקרנים מציעים חווית גיימינג חלקה, בעוד שאיכות התמונה מרהיבה וגודל המסך הופכים אותם לאידיאליים עבור צפייה במשחקי ספורט כמו גם בסרטי קולנוע.

בקצה הגבוה של הטווח, ה-EH-QL3000 וה-EH-QL7000 תואמים למגוון רחב של עדשות מתחלפות, וניתן להגדיר אותם בקלות כדי לספק את גודל התמונה הרצוי, באיכות אופטימלית, בכל חלל הקרנה. ניתן גם להפוך אותם למקרני טווח קצר.

הזזת העדשה הממונעת, יחד עם זום ומיקוד ממונעים, הופכים את המקרנים למהירים וקלים להתקנה, בעוד זמני החימום והקירור הכמעט מיידיים תורמים לנוחות יוצאת הדופן, יעילות אנרגטית וארוכה של חיי לייזר (20,000 שעות). בנוסף, התמיכה מובנית של Crestron, Control4 ו-RS232C/LAN קווית פירושה שהמקרנים יכולים להשתלב בקלות ברשת בית חכם כדי להעניק חווית צפייה נוחה עוד יותר.

לדברי קובי כהן, מנהל תחום ההקרנה ב-Epson ישראל, מדובר בקו מוצרים חדש ומלהיב עבור החברה ולקוחותיה. "אנו בטוחים שכל שלושת המקרנים יהיו הצלחה עצומה. הביקוש לבידור עם מסך גדול, עם תמונות באיכות גבוהה בחללי מגורים מוארים או בחדרי קולנוע ביתיים מעולם לא היה גדול יותר. המקרנים מגיעים עמוסים בטכנולוגיה ובתכונות שעושות אותם לאטרקטיביים עבור כל חובבי סרטים, בידור, ספורט או גיימינג המחפשים חוויה סוחפת יותר."

מחיר - החל מ-8000 דולר לדגם הבסיס בארה"ב (טרם נקבע מחיר בישראל).

  • עוד באותו נושא:
  • מקרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully