וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אפל על ה-Vison Pro: "זהו לא מוצר לשוק ההמוני"

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 10:49

טים קוק, מנכ"ל אפל, שיתף בראיון לוול סטריט ג'ורנל תובנות על האסטרטגיה של אפל בתחומי הבינה המלאכותית והמחשוב המרחבי, והדגיש את מחויבות החברה למצוינות על פני חדשנות מהירה. קוק הודה שמשקפי המציאות המעורבת Vision Pro, מיועדים כרגע למשתמשים מאוד ספציפיים

טים קוק, מנכ"ל אפל. GettyImages
טים קוק, מנכ"ל אפל/GettyImages

טים קוק, מנכ"ל אפל, סיפק ראיון מיוחד לוול סטריט ג'ורנל, וחשף פרטים חדשים על תוכניותיה העתידיות של ענקית הטכנולוגיה, בדגש על בינה מלאכותית ומחשוב מרחבי. קוק, הידוע באופיו השקט והמאופק, שיתף את כתב העיתון בתובנות מעמיקות לגבי האסטרטגיה של אפל, חברה ששוויה מוערך בכ-3.5 טריליון דולר (הגבוה ביותר בעולם). הוא הדגיש את מחויבותה הבלתי מתפשרת של אפל למצוינות, תוך שימוש במוטו קצר וקולע: "לא ראשון, אלא הטוב ביותר".

ארבע מילים אלו, לדברי קוק, מסכמות את עברה, הווה ועתידה של אפל. הן מסבירות מדוע החברה בחרה להיכנס לתחום המחשוב המרחבי והבינה המלאכותית דווקא השנה, ולא מיהרה להיות חלוצה בתחומים אלו. "אנחנו בסדר גמור עם לא להיות ראשונים," אמר קוק בראיון שנערך בקיץ האחרון. "לוקח זמן לעשות את זה ממש מעולה. זה דורש הרבה ניסיונות וחזרות. זה דורש דאגה לכל פרט ופרט. לפעמים, זה לוקח קצת יותר זמן לעשות את זה. אנחנו מעדיפים לצאת עם מוצר כזה ותרומה כזו לאנשים מאשר לרוץ להוציא משהו ראשון. אם אנחנו יכולים לעשות את שניהם, זה פנטסטי. אבל אם אנחנו יכולים לעשות רק אחד, אין ספק כאן. אם תדברו עם 100 אנשים, 100 מהם יגידו לכם: העיקר להיות הכי טובים".

בדקנו את האפל Vision Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
משקפי ה-Vision Pro של אפל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

קוק הודה גם כי משקפי המציאות המעורבת של החברה, Vision Pro, אינם מיועדים כרגע לקהל הרחב בשל מחירם הגבוה, העומד על 3,500 דולר. "כרגע, זה מוצר למאמצים מוקדמים. אנשים שרוצים את הטכנולוגיה של מחר היום - בשביל זה זה נועד. למרבה המזל, יש מספיק אנשים במחנה הזה שזה מרגש".

בראיון, קוק לא פספס את ההזדמנות להתייחס גם ל-Apple Intelligence, מודל הבינה המלאכותית של החברה. בהתאם לגישת "לא ראשון, אלא הטוב ביותר", קוק הדגיש כי אפל לא מיהרה להצטרף למירוץ הבינה המלאכותית, אלא בחרה לפתח טכנולוגיה ייחודית המתמקדת בחוויית המשתמש. "לא היינו הראשונים שעשו בינה מלאכותית", אמר קוק, "אבל עשינו את זה בצורה שאנחנו חושבים שהיא הטובה ביותר עבור הלקוח".

קוק אף שיתף בחוויה אישית הממחישה את יעילותה של Apple Intelligence. הוא סיפר כי עד לאחרונה נהג לקרוא מיילים ארוכים במלואם, אך כיום הוא מסתמך על סיכומי הבינה המלאכותית של אפל כדי לחסוך זמן. "אם אני יכול לחסוך זמן פה ושם", אמר, "זה מסתכם למשהו משמעותי לאורך יום, שבוע, חודש". קוק הודה כי Apple Intelligence שינתה את הפרודוקטיביות שלו ואת שגרת יומו עוד לפני שהטכנולוגיה שוחררה לציבור. "זה שינה את חיי", סיכם, "זה באמת עשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully