וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו: החברה הישראלית שהוכתרה כמובילה עולמית של ניהול חוויות הלקוח

חברת גלאסבוקס קובעת שיא חדש במחקר של G2 בדירוג התוכנות הטובות ביותר לניהול חוויית לקוח. גלאסבוקס היא החברה היחידה שקטפה את המקום הראשון בכל 14 הקטגוריות

ירון מורגנשטרן. אדם טוט,
ירון מורגנשטרן/אדם טוט

חברת גלאסבוקס (Glassbox), ספקית מובילה של פתרונות מבוססי AI לבינה עסקית של חווית לקוחות, המתמחה בניתוח נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים, ממשיכה לבסס את מעמדה כמובילה הבלתי מעורערת של שוק התוכנות לניהול חוויית הלקוח, כפי שמעיד מחקר שוק חדש של G2 לשנת 2024. גלאסבוקס היא החברה היחידה שהוכתרה כמובילה בכל 14 הקטגוריות שונות בתחום.

G2 היא זירת מסחר לתוכנות הגדולה בעולם שבה מבקרים מידי שנה 90 מיליון רוכשי תוכנות, ביניהם כל החברות הגדולות ברשימת פורצ'ן500. הפרסים של G2 מבוססים על חוות דעת אותנטיות של משתמשים אמיתיים בארגונים.

14 הקטגוריות בהן גלאסבוקס הוכתרה במקום ה-1 כוללות יכולות קריטיות להצלחה של חברות בתחום חוויית הלקוח וביניהן: ניטור חוויית לקוח (DEM) אופטימיזציה של אפליקציה ניידת, תצוגה ויזואלית של חוויית הלקוח, אנליטיקה של מוצר וניהול חוויית לקוח (CXM). ההישגים הללו משקפים את היכולת המקיפה של החברה להתמודד עם הצרכים המגוונים של ארגונים המציבים את העולם הדיגיטלי בעדיפות עליונה.

על פי מחקר G2 מספר הפרסים המקצועיים שבהן זכתה גלאסבוקס צמח בשנה האחרונה בשיעור של 9%. צמיחה זו מדגישה את ההתמקדות הבלתי מתפשרת של החברה בחדשנות, שביעות רצון הלקוחות ופיתוח פתרונות מוכנים לשימוש ארגוני.

לראשונה בתולדותיה כבשה גלאסבוקס את המקום הראשון במספר מחקרים הסוקרים אפליקציות ארגוניות בתחומים המשקפים את מידת השימושיות של ניטור החוויה הדיגיטלית בארגונים, את הביצועים של אפליקציות ניידות בארגונים, וכן אינדקס מערכות היחסים המשמש לניטור החוויה הדיגיטלית. הפרסים הללו מפגינים את יכולתה של גלאסבוקס להתמודד עם הצרכים המורכבים של ארגונים גדולים באמצעות פתרונות מתקדמים מבוססי AI כמו Glassbox Insights Assistant ו-Voice of the Silent.

ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס: "הפרסים שקיבלנו מ-G2 מוכיחים את הערך העצום שלקוחותינו מפיקים מהפתרונות המתקדמים שלנו מבוססי בינה מלאכותית ומהחזון שלנו. אנו גאים בכך שרבים כל כך מבין המשתמשים שלנו שיתפו את המשוב האמיתי שלהם וסייעו לנו להגיע למקום הראשון בכל קטגוריות חוויות המשתמש. אנו מחוייבים להמשיך לספק חדשנות פורצת דרך שמעצימה את היכולת של ארגונים ליצור חוויות דיגיטליות חלקות ורציפות, בעלות יכולת לאופטימיזציה עצמית".

שרה רוסיו, מנהלת מוצר ראשית, G2: "ברכות לגלאסבוקס על הישגיה במחקרי סתיו 2024. הכרה זו ביכולות היא אובייקטיבית ולא סובייקטיבית שכן מתודולוגיית הציונים והדירוג שלנו מבוססת על משוב של לקוחות אמיתיים המשתמשים בפתרונות. כיוון שרוכשים של מוצרי תוכנה משתפים חוות דעת עם עמיתיהם, הדעה שלהם כלקוחות אמיתיים נחשבת לאותנטית ביותר וזוכה לרמת האמון הגבוהה ביותר".

ככל שעסקים מציבים בעדיפות גבוהה את האופטימיזציה של חוויית הלקוח, חבילת הפתרונות המקיפה של גלאסבוקס ממשיכה לקבוע את הסטנדרטים של מצוינות בתעשייה. החברה ממשיכה להיות מחויבת להעצים את היכולת של ארגונים לבנות ללקוחותיהם מסעות דיגיטליים חלקים, אינטואיטיביים ואפקטיביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully