וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשכשרון אנושי פוגש בינה מלאכותית: Fiverr בקמפיין רשת חדש

בפרסומת קומית מוזיקלית חדשה של Fiverr מככב שיר בסגנון מחזמר המזכיר שעוצמתה של הבינה המלאכותית תלויה במשתמש בה. דו"ח חדש של החברה מדגיש את הנקודות החשובות: השימוש בבינה מלאכותית ותוצאותיו. 63% מהפרילנסרים משתמשים בכלי בינה מלאכותית, אך עדיין סקפטיים

Fiverr. יחצ,
Fiverr/יחצ

איכפת". במקביל, מציגה החברה דו"ח חדש המדגיש את הנקודות החשובות בנושא: אילו טאלנטים משתמשים בבינה מלאכותית וכיצד ואילו תוצאות הוא משיגה. בעיתוי בו אנשי מקצוע ומותגים מוצאים את הדרך שלהם לשימוש בבינה מלאכותית, מזכיר הקמפיין שכאשר מדובר בטכנולוגיה חדשה - בין אם היא מגיעה בצורת שירותים, מוצרים, כלים או חתולים שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית - בסופו של דבר התוצאות תלויות במשתמש. הפרסומת-בסגנון-מחזמר "לאף אחד לא איכפת" כוללת הופעות אורח של רוס פומרנץ, הידוע כ-Corporate Bro, ושל מנכ"ל Fiverr מיכה קאופמן. החל מ-22.10 היא תרוץ בפלטפורמות מדיה חברתית שונות ברשת.

במקביל, דו"ח הבינה המלאכותית ל-2024 שמציגה Fiverr שופך אור על כלי הבינה המלאכותית הג'נרטיבית בהם משתמשים פרילנסרים ועל הדרכים בהן הם עושים זאת. הוא מגלה שהכלים הפופולריים ביותר הם ChatGPT, MidJourney ו-Firefly ושהשימוש בכלי בינה מלאכותית עלה ב-5% מאז 2023, לשיעור של 63%.

הדו"ח אשר סקר 3,300 פרילנסרים המשתמשים בפלטפורמת Fiverr, מספק תובנות בנוגע לכלי הבינה המלאכותית בהם הם משתמשים, לצד המגמות, התוצאות, האתגרים הפוטנציאליים והיתרונות שבשימוש זה.

בין אם הם משתמשים בכלי בינה מלאכותית או לא, הפרילנסרים מביעים סקפטיות בנוגע לשילובם בעבודתם. הם דואגים בנוגע לדיוק, לאיכות ולסוגיות של חוקיות, זכויות יוצרים ופרטיות. הדו"ח מדגיש את תפקידה המהותי של המומחיות האנושית בווידוא איכות התוצר של הבינה המלאכותית וממחיש את הדרישה המהותית לכישרון אנושי בשימוש בבינה מלאכותית.

מתי יהב, סמנכ"ל השיווק של Fiverr: ה-AI פותח בפנינו עולם של יכולות חדשות ועוצמתיות, אבל הוא בעצם רק מעלה את הממוצע. כדי להפיק תוצאות יוצאות דופן ולייצר אימפקט משמעותי אנחנו חייבים את היצירתיות האנושית שתדע לקחת את הטכנולוגיה הזו למקומות חדשים. הקמפיין שלנו מזכיר שבלי הכישרון האנושי, גם הכלים החזקים ביותר לא יובילו לשיא הפוטנציאל שלהם."

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

כלי הבינה המלאכותית השכיחים ביותר:

  • 1. ChatGPT - 88%
  • 2. MidJourney - 37%
  • 3. Firefly - 29%
  • 4. Quillbot - 18%
  • 5. Hugging Face - 18%
  • 6. Gemini - 15%

עוד ממצאים

  • התחומים בהם השימוש בבינה מלאכותית עולה בצורה החדה ביותר הם תכנות וטכנולוגיה (עלייה של 10% לעומת 2023, ל-86%). אחריהם: מוזיקה (2) ואודיו (3) - עם עלייה של 9% לעומת 2023, ל-41%.
  • תחום העיסוק בו פרילנסרים משתמשים בבינה מלאכותית יותר מכל הוא יצירת תוכן וטקסטים (40%). אחריו: דימויים ויזואליים ואמנות (19%) וניתוח מידע (18%).
  • 36 אחוז מהפרילנסרים משלמים על מנויים לכלי בינה מלאכותית - עלייה של 10% לעומת 2023.
  • בעוד ש-67% מהפרילנסרים מדווחים שכלי בינה מלאכותית משפרים את הפריון שלהם, התפיסה והדאגות סביב הבינה המלאכותית משתנות בהתאם למיקומם העולמי של המשיבים. 25% מהפרילנסרים האמריקאיים מודאגים מנושאי פרטיות, חוקיות וזכויות יוצרים. כמעט 50% מהפרילנסרים הבריטים אינם בטוחים בנוגע לאיכות תוצרי הבינה המלאכותית.
  • עוד באותו נושא:
  • Fiverr

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully