וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מודה: יש תקלה באייפון 16 פרו, והפתרון בדרך

עודכן לאחרונה: 23.10.2024 / 0:22

לאחר שגל של תלונות מצד משתמשים שטף את הרשת, אפל מודה בבעיית האתחולים האקראיים במכשירי אייפון 16 פרו ופרו מקס ומבטיחה פתרון בעדכון הקרוב

אייפון 16 פרו לצד אייפון 16 פרו מקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 16 פרו ואייפון 16 פרו מק/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מאז השקתם בחודש שעבר, סדרת אייפון 16, בעלי דגמי אייפון 16 פרו וה-16 פרו מקס דיווחו בפורומים וברשתות חברתיות על בעיה מטרידה: המכשירים הראו נטייה לאתחל את עצמם באופן אקראי לחלוטין, לעיתים תוך כדי שימוש ולעיתים אף כשהם פשוט מונחים ללא פעילות. כעת, אחרי שבוע של ספקולציות, אפל מתייחסת לטענות.

בתחילת השבוע אפל שחררה גרסת RC (מועמדת לשחרור) של עדכון iOS 18.1, הכוללת תיקון לבעיה המטרידה. גרסאות RC הן גרסאות כמעט סופיות של עדכוני תוכנה, המשמשות לרוב כשלב אחרון לפני הפצת העדכון לציבור הרחב.

לטיפים ועדכונים נוספים - הצטרפו לעמוד האינסטגרם

בהערות המלוות את גרסת ה-RC, אישרה אפל כי העדכון "מתקן בעיה שבה דגמי אייפון 16 פרו ואייפון 16 פרו מקס עשויים להפעיל את עצמם מחדש באופן בלתי צפוי".

אייפון 16 פרו מקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
המכשירים הראו נטייה לאתחל את עצמם באופן אקראי לחלוטין/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עדכון iOS 18.1 יכלול גם את ההשקה של Apple Intelligence, פיצ'ר הבינה מלאכותית החדש של אפל, שיאפשר בין היתר עריכת טקסט ותמונות באמצעות טכנולוגיות Generative AI. עם זאת, Apple Intelligence יהיה זמין ברוב האזורים בעולם, כמכשירים שבהם השפה של המכשיר ושל Siri, העוזרת הקולית של אפל, מוגדרת כאנגלית ארה"ב.

הגרסה הציבורית המלאה של iOS 18.1 תשוחרר לכלל המשתמשים ב-28 באוקטובר.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully