וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Concentrix משיקה חבילת מוצרים מבוססת AI ו-GenAI

לשיפור הפרודוקטיביות וחוויית המשתמש בארגונים. כל הפרטים בפנים

עינת בנימיני, מייסדת ומנהלת השלוחה הישראלית של Concentrix. Q Elite Beauty,
עינת בנימיני, מייסדת ומנהלת השלוחה הישראלית של Concentrix/Q Elite Beauty

חברת Concentrix Corporation (NASDAQ: CNXC), מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה והשירותים, שהחלה לפעול בישראל בשנת 2023, הודיעה על השקת iX Hello, אפליקציה לשירות עצמי המבוססת על בינה מלאכותית יוצרת (GenAI), שנועדה לשפר את הפרודוקטיביות ואיכות המעורבות של משתמשים ומציעה רמה גבוהה של אבטחת מידע.

iX Hello מציעה פתרון מוכן לעסקים ליצירת עוזרים וירטואליים לשימושים רבים - החל מניתוח נתונים, תרגומים מהירים ועד צ'אטבוטים לשירות עצמי פנימי ועוד. המוצר פועל כעוזר שמשתלב בצורה בטוחה עם מודלי שפה גדולים (LLMs) מהשורה הראשונה, כמו גם עם מקורות נתונים פנימיים, כדי להגביר את הפרודוקטיביות ואיכות העבודה בסביבה בטוחה, תואמת לתקנות ובעלת זהות מותג.

מזה עשרות שנים, קונסנטריקס משקיעה ומפתחת טכנולוגיות חכמות המיועדות לפתור אתגרים של לקוחות ולשפר יעילות ורמת ביצועים. ההכרזה על iX Hello מסמנת את השקת המוצר הראשון מתוך חבילת טכנולוגיות AI ו-GenAI שהחברה כבר יישמה בהצלחה לפני ההשקה בתוך הארגון ובקרב לקוחות.

iX Hello מציעה חידוש מובנה המאפשר לחברות להאיץ את מסע האימוץ שלהן של GenAI עם אינטגרציה למקורות נתונים שונים ו-LLMs מגוונים מאמזון, גוגל, מטא, מיקרוסופט, OpenAI ו-Salesforce.

חברות יכולות גם לעשות שימוש בפתרון GenAI התואם למותג שלהן, כולל הבנה של קול ומילון המותג הייחודיים. בנוסף, iX Hello תומך במשימות כגון תרגום טקסטים מוכנים לשוק ביותר מ-90 שפות, ניתוח נתונים, מענה על שאלות בצ'אט או בקול, סיכום תוכן ויצירת חומרי הדרכה. העוזרים הווירטואליים המוכנים מראש מספקים זמן תגובה מהיר, ומאיצים משימות לרוחב מחלקות שונות, כולל חוויית לקוח, הנהלת חשבונות, כספים, שיווק ורכש.

בין השאר: תצוגה פרטית של פונקציות עתידיות

קונסנטריקס מתכננת, בונה ומפעילה פתרונות משולבים ומלאים בקצב ובקנה מידה בכל רחבי הארגון. החברה עוזרת ליותר מ-2,000 לקוחות לפתור את האתגרים העסקיים הקשים ביותר שלהם. החברה מעסיקה 440,000 עובדים המשרתים לקוחות ב-6 יבשות, ביותר מ-70 מדינות וביותר מ-150 שפות, והיא ייצרה הכנסות של 7.11 מיליארד דולר בשנת 2023. בישראל מציעה קונסנטריקס מגוון רחב של שירותים, ביניהם עיצוב חוויות מותג, בניית טכנולוגיות AI מאובטחות והפעלה של פעולות דיגיטליות המבטיחות עקביות גלובלית עם נגיעה מקומית.

באמצע ספטמבר 2023, קונסנטריקס התמזגה עם Webhelp, חברה מובילת שוק מוכרת המתמחה בחוויית לקוח (CX), מכירות, שיווק ושירותי תשלום, בעסקה של 4.8 מיליארד דולר. Webhelp, חברה צרפתית פרטית שהוקמה בשנת 2000, היתה ספקית CX הגדולה ביותר באירופה ואחת מהארבע הגדולות בעולם במהלך חמש השנים האחרונות.

קונסנטריקס החלה לפעול בישראל תחת השם הקודם Webhelp בתחילת 2022, ומינתה את עינת בנימיני לפתוח ולהוביל את הסניף המקומי. עינת בנימיני מסרה: "אנחנו מאמינים שהשקת iX Hello מייצגת הזדמנות מצוינת עבור חברות ישראליות המבקשות להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהן. באמצעות אינטגרציה של יכולות GenAI מתקדמות, אנו מאפשרים לארגונים לשפר את הפרודוקטיביות, לייעל את הפעולות השגרתיות ולהציע חוויות מותאמות אישית בקנה מידה רחב - כל זאת בסביבה בטוחה ותואמת. אנו מאמינים שחבילת הכלים הזו יכולה לענות על הצרכים הספציפיים של השוק הישראלי, ולאפשר ללקוחותינו למנף טכנולוגיה מתקדמת כדי להישאר תחרותיים וגמישים בסביבה העסקית המשתנה במהירות של היום".

בעקבות השקת iX Hello לשימוש פנימי של לקוחות, קונסנטריקס מציעה גם תצוגה פרטית של פונקציות עתידיות של iX Hello לשימוש חיצוני, המאפשרת למספר מוגבל של ארגונים לקבל גישה בלעדית לטכנולוגיות חדשות לפני כלל השוק. בתצוגה הפרטית כלולים כ-40 סוכנים וירטואליים מוכנים מראש, החל מבוטים מולטי-מודליים המיועדים ללקוחות, ועד כלי הזמנת פגישות ומעקב אחרי סטטוס הזמנות. ביכולתה של קונסנטריקס גם לעבוד עם לקוחות כדי לפתח עוזרים וירטואליים מותאמים אישית המונעים על ידי GenAI במהירות ובקנה מידה גדול, תוך ניצול הפונקציות העשירות של העיצוב שלה.

קונסנטריקס מתכננת להשיק מוצרים טכנולוגיים נוספים בסדרת iX בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully