וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת שטיר הודיעה על אירועי שבוע התעשייה והטכנולוגיה בישראל 2024

תערוכת IN-TECH - שבוע התעשייה והטכנולוגיה, בייזום וארגון של קבוצת שטיר, תיערך בתאריכים 12-13 בנובמבר 2024, באקספו תל אביב (גני התערוכה) ביתן 10. במסגרת התערוכה תושק לראשונה בישראל מערכת התרעה לרעידות אדמה של חברת EQI בשיתוף פיקוד העורף

אירועי קבוצת שטיר. יחצ,
אירועי קבוצת שטיר/יחצ

תערוכת IN-TECH בייזום וארגון של קבוצת שטיר ובשיתוף התאחדות התעשיינים בישראל מביאה לאנשי המקצוע את שלל הפיתוחים והפתרונות לענפי התעשייה השונים. הפתרונות והטכנולוגיות שיוצגו ילוו את עתיד התעשייה הישראלית, עם ההתמודדות באתגרים שהציבה השנה האחרונה ושמירת החוסן יחד עם המעבר לתעשייה 4.0 ולייצור מתקדם.

בין הפתרונות שיוצגו בתערוכה, פתרונות לתעשיות הכימיות, תעשיות התהליך, תעשיות המתכת, מעבדות תעשיתיות, INDUSTRY 4.0, אחזקה תעשייתית, מערכות מתקדמות לבקרה ותכנון פונקציונאלי של רצפת הייצור.

עשרות חברות מובילות מישראל ומעולמות התוכן השונים ייקחו חלק באירוע הגדול של הענף, ביניהן: יזמקו, חפר מכשור ומערכות, אינסקו, אלקון- מ.מ.ב, חוגלה קימברלי, ABB טכנולוגיות, אלקה פסטנרס, קונטרומט, Layher, משולם אבני ועוד רבות.

לדברי גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר: "בתקופה מאתגרת זו, כשאנו מוצאים את עצמנו במאבק על עתיד וביטחון המדינה, חיזוק ושימור החוסן של התעשייה הישראלית חשוב מתמיד. התערוכה מסמלת את כוח העשייה והיצירה, המניע את ישראל קדימה גם בימים קשים. אנו מציגים כאן לא רק חידושים טכנולוגיים ומוצרים, אלא גם את עמידותנו, רוחנו ויכולתנו להמשיך ולבנות, גם כאשר הנסיבות מטילות צל כבד. היום יותר מתמיד, התעשייה היא סמל לתקווה, לצמיחה ולחוסן הלאומי שלנו."

לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת התערוכה יתקיימו כנסים מקצועיים

  • NEWCHEM III - התעשייה הכימית בצל מלחמת חרבות ברזל- בשיתוף התאחדות התעשיינים בראשות ניר קנטור, מנהל איגוד תעשיות הכימיה, פרמצבטיקה ואיכות הסביבה בהתאחדות התעשיינים ופרופסור אבי שרודר, נשיא האגודה הישראלית להנדסה כימית
  • הוועידה לשילוב חדשנות, אוטומציה, בקרה ו- AI למיקסום הייצור - בשיתוף האיגוד הישראלי לאיכות.
  • כנס בטיחות וגיהות בחירום -בטיחות בעבודה בנושא ניהול מצבי חירום ואסונות בשיתוף בוב, בטיחות ובטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully