וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן ידע על מה הוא מדבר

אתר ספורט 5 בשיתוף

9.5.2004 / 20:47

מאמן סכנין ביקש משחקניו לא לחגוג את ההעפלה לגמר הגביע עד שלא יבטיחו את ההישארות. בני יהודה השאירה לו סיבה לדאגה עם 1:1 מאכזב

בבני סכנין שאחרי העפלה לגמר ההיסטורי דיברו על עוצר ספורטיבי שצפוי בעיר, ועל חגיגות שיימשכו אל תוך הלילה. הם כנראה שכחו דבר אחד: שהלחם האמיתי שלהם, הליגה, עדיין לא בכיס. אחרי החשדות שהועלו נגד הפועל פ"ת, בני יהודה הגיעה לקרית אליעזר והוכיחה שהיא באה לשחק כדורגל הוגן עד הסוף. הכתומים, שכידוע אין להם מה לחפש בליגה יותר, סיימו ב-1:1 ואף לא היו רחוקים מניצחון לאחר שסכנין שיחקה במשך 27 דקות בעשרה שחקנים.

בסופו של דבר סכנין ידעה לשמור על הנקודה, אבל הבטחת המקום בליגה עדיין רחוק. לסכנין צפוי במחזור הבא משחק מול מכבי פ"ת שבונה על המקום השני. במחזור האחרון מצפה לה משחק העונה, כמו שזה מסתמן כרגע, מול מי אם לא אחי נצרת בדרבי של המגזר. בנתניה בונים על כך שהיריבות בין שתי הקבוצות היא זו שתכריע ותגרום לאחי לתת את הלב בשבילם. מצד שני, כולנו תקווה שלא נראה איזה שיתוף פעולה לא ספורטיבי שבו נצרת 'תעזור' לסכנין להישאר.

תקציר המשחק

חניכיו של איל לחמן הגיעו למשחק במטרה לסגור עניין ולהבטיח עונה נוספת בליגת העל. באמצע השבוע העפילה הקבוצה מהמגזר לגמר גביע המדינה והיא מאוד רצתה לחגוג כבר היום עונה ראשונה מוצלחת בליגה הבכירה. הבשורה הרעה לסכנין היתה העדרותו של גבריאל לימה מההרכב הפותח. מי שפתחו בחוד היו צמד החלוצים רפי כהן וליאור אסולין. בני יהודה, לעומת זאת, כבר סיימה את העונה ושחקניה רק מחכים שהליגה תיגמר.

המחצית הראשונה היתה די רדומה עם מעט מאוד מצבים ליד השערים. בני יהודה לחצה קצת יותר ובדקה ה-9 מרוסלבץ' קיבל כדור מצוין מבטורינה ובעט מ-17 מטר כדור חלש היישר לידיו של קמארה. המשחק די התאזן, ובדקה ה-33 קיבל הקהל של סכנין סיבה לקפוץ כשהקבוצה שלו עלתה ליתרון. גנאים מצא את רפי כהן בכדור עומק מצוין ממרכז המגרש, והחלוץ התנהל עד למרכז הרחבה ומול והבה גילגל את הכדור לפינה הימנית ופנימה, 0:1 סכנין. הזדמנות נוספת לסכנין הגיעה שלוש דקות לסיום המחצית כשהמבשל גנאים עלה לכדור מצוין שהרים לו כהן מימין, אבל פספס אותו בסנטימטרים. 0:1 במחצית, שמתאים מאוד לחבר'ה של לחמן גם בסיום.

18 דקות בתוך המחצית השנייה קיבלו האורחים מהשכונה הזדמנות להשוות כשנשרק לזכותם כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר ששלאעטה הכשיל את בטורינה ברחבה. מטה תרגם את הפנדל לשער והשווה ל-1:1. בדקה ה-67 היה נראה כי סכנין תצטרך לעבוד קשה מאוד בכדי להבטיח כבר במשחק הנוכחי את ההישרדות לאחר שנשארה בעשרה שחקנים. אבו רייא קיבל את הצהוב השני לאחר תיקול חריף על גולן ונשלח למקלחת, מה שהותיר את קבוצתו בפיגור מספרי ועם רצון להבקיע שער נוסף. עד לסיום נרשמו עוד מספר החמצות של כהן ואסולין אבל לא שערים נוספים, וחניכיו של איל לחמן יצטרכו לחכות שבוע נוסף לפני שיוכלו לנשום לרווחה.

בני-סכנין: קמארה, שלאעטה, אטצ'י, דנן, אבו ריא, טיאר (חלאילה 85), גנאים, יצ'קביץ', סואן, רפי כהן (אבו-סאלח 81), אסולין.

בני-יהודה: והבה, אברבנל, ששון, אזולאי, בלדוט, בנין (יצחקוב 76), דג'אני, מרוסלבץ', בטורינה, גולן, אודי (עטר 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully