וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוח במעטפת

8.9.2004 / 11:49

סימנטק מכריזה על גרסה חדשה לתוכנת הגיבוי Norton Ghost

חברת אבטחת המידע סימנטק מכריזה על השקת Norton Ghost 9.0, תוכנה מקיפה לשיקוף (תמונת ראי) של דיסק עבור משתמשים ביתיים ומשרדים קטנים. התוכנה, המצוידת בטכנולוגיית
Drive Image של חברת PowerQuest אשר נרכשה על ידי סימנטק בסוף 2003, מספקת למשתמשים ביתיים את הפתרון האולטימטיבי בהגנת נתונים ואחסונם. התוכנה מאפשרת לגבות קבצי מערכת, תוכניות, מסמכים ונתונים חשובים אחרים בצורה מלאה, אמינה, מהירה וקלה לגיבוי.

אריה דנון, מנהל אזור אגן הים התיכון בסימנטק, אומר כי עם Norton Ghost 9.0 יכולים עתה משתמשים ליצור תמונות גיבוי בלי לאתחל מחדש את המחשב או לצאת מחלונות, וזאת בזכות טכנולוגיית ה- Hot Imaging של התוכנה. תמונת הראי מתבצעת ברקע בלי הפרעה, ומאפשרת למשתמשים להמשיך לעבוד עם המערכת שלהם כאשר הגיבוי מתבצע.

ברגע שמושלמת תמונה ראשונית של הכונן הקשיח, יכולים המשתמשים לבצע גיבויים עתידיים בהדרגה ולעדכן רק את הקבצים והמידע שהשתנו, במקום לגבות שוב את כל הדיסק הקשיח. במקרה שהכרחי לשחזר נתונים, יכולים המשתמשים לבחור בין שחזור של המערכת כולה, או רק של קבצים או תיקיות ספציפיים.

דנון מוסיף כי גיבויי דיסק קשיח מסודרים הם רכיב הכרחי של הגנת נתונים. כל משתמשי מחשבים, מאלה בעלי ידע טכני בסיסי עד למתקדמים ביותר, חייבים לגבות בקביעות את מחשביהם כדי למנוע איבוד קבצי מערכת חיוניים, מסמכים חשובים ונתונים רבי ערך אחרים כמו תמונות דיגיטליות, מוזיקה ורשימות אנשי קשר. כדי להקל על תהליך הגיבוי מאפשרת Norton Ghost 9.0 למשתמשים לתזמן גיבויים אוטומטיים לפי יום או שעה.

Norton Ghost 9.0 משווקת בישראל על ידי משווקיה המורשים של סימנטק ותימכר בחנויות המחשבים המובחרות. מחירה המומלץ לצרכן הנו 339 ¤, כולל מע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully