וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לפרוץ?

14.11.2004 / 11:22

כנס ההאקרים השני בישראל יתקיים ביום שלישי הקרוב במועדון ה- TLV בתל-אביב, הפעם בתוכנית: תא וידוי להאקרים, סדנת פרנויה והצעות עבודה

ב-16.11 בשעה 16:11, במועדון ה-TLV בנמל תל אביב יערך כנס ההאקרים הישראלי Y2Hack4 אשר יאסוף יחדיו האקרים, מומחי אבטחה וסקרנים מכל רחבי הארץ. ההרשמה כבר נסגרה וכמעט כל הנרשמים אישרו את בואם. בעוד פחות משבוע, יסתובבו יותר מ-1000 האקרים בשטח הכנס, כשבידיהם eToken, שהוא מפתח USB לזיהוי משתמשים שפיתחה חברת אבטחת הידע Aladdin, חולצות הכנס של ספק האינטרנט http://SweetHome.co.il, שתמיד תמכה בעמדת ההאקרים(חולצות הכנס הקודם הפכו לפריט אספנים), דף עשרת הדברות למידע עדכני ושימושי אודות חקיקה ופשעי מחשב במדינת ישראל, דיסק לינוקס ואוסף תרגומים לעברית של הקלאסיקה בנושאי קוד פתוח. ואולי כמה פרסים ממשחקי הרטרו ותחרויות האקינג מסורתיות... ואולי כאב בטן מהפיצה... ואולי הצעת עבודה...

אז כמה האקרים יש באמת בישראל?

במחצית הראשונה של 2003 דורגה ישראל במקום השני במספר התקפות האינטרנט היוצאות משטחה. זה לא אומר בהכרח שהסטטיסטיקות של סימנטק הן מדויקות, אבל ברור שיש בארץ פעילות ענפה. הנרשמים לכנס מתחלקים לקבוצות גיל וענין שונות, נערים שמחפשים ידע ראשוני בהאקינג, מאבטחי נתונים בצבא ובחברות מסחריות, וטרנים עם נוסטלגיה למכשירי העבר ולסוגיות האקינג ועוד ועוד.

בניגוד לכנס הקודם, בו היו יותר מ-300 איש ורק כ-3 בנות, הפעם נרשמו אחוז גבוה בהרבה של בנות לכנס. אבל אפשר להניח שקהילת ההאקרים גדולה אף יותר ממספר האנשים שנרשמו ויגיעו לארוע. ולא רק בגלל שלא הספיקו להירשם לפני הסגירה, אלא מפני שחלקם לא נרשמו מחשש חשיפה.

מה באמת יכול להבטיח להם שלא "יחפשו אותם"?

למארגני הכנס אין דרך להבטיח חסינות, אך הם מבטיחים לשמור בכניסה שלא ייכנסו צוותי צילום ועיתונות אל שטח הכנס (מי "שמתבייש ממצלמות" מומלץ שיגיע אחרי 17:00). מי שירצה לשמוע או לשדר מה קורה בפנים – יוכל להתחבר ל-STREAM אשר ישודר מהכנס באמצעות תחנת הרדיו של "ברכה גולשת".
הכניסה היא על פי כינוי בלבד, ומספר ההרשמה, כך אין צורך בזיהוי שמי ובכל זאת יכנסו רק מי שנרשמו. וכרגיל, יונהג בכנס המשחק המסורתי לכנסי האקרים בעולם – “spot the fed" – בו מי שמזהה סמוי, קורא לו לבמת הארוע כדי לקבל חולצה המזהה אותו כ"סמוי", או כדי לשכנע את משתתפי הכנס מדוע אינו סמוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully