וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הרובו-לובסטר

נימרוד בן משה

29.6.2005 / 14:48

אם הוא נראה כמו לובסטר, זז כמו לובסטר ומתנהג כמו לובסטר, זה בטח רובוט

נפתח בציטוט של הומר ג'יי סימפסון הגדול: "מממממממ.... לובסטר.....". כל מי שטעם בחייו לובסטר יודע שזה אחד הדברים הכי טובים שאפשר לשים בפה (נו, באמת... תחסכו ממני את התגובות הצפויות). הלובסטר הוא, ברמת העקרון, משהו בין סרטן לשרימפ מאוד גדול והוא גר על קרקעית האוקיינוס. אה כן, והוא טעיייים. בעיקר עם חמאה ולימון.

אם יש מישהו שיודע להעריך לובסטרים זה ג'וזף איירס, שבנה לעצמו צי קטן של רובו-לובסטרים. ג'וזף מתכנן ובונה לובסטרים רובוטיים כבר כמה שנים והם רק הולכים ונהיים מתוחכמים מגרסה לגרסה. כיום הלובסטרים המכניים שלו מסוגלים ללכת על 8 הרגליים שלהם לאורך קרקעית הים ולחפש מוקשים תת מימיים שנשכחו שם על ידי הצבא.

ג'וזף אף דאג לצייד את הלובסטרים שלו במערכת "עצבים" המאפשרת לרובוט למצוא את דרכו על הקרקעית הסבוכה של האוקיינוס ללא כל עזרה. בדומה ללובסטר אמיתי, הגרסה הרובוטית משתמשת גם היא בזוג מחושים ארוכים, אשר קולטים מה נמצא בדרכו של הרובוט ועוזרים לו לפלס לעצמו דרך.

הצבא האמריקני כבר הביע עניין בלובסטרים של ג'וזף. זה לא מפתיע בגלל שלאחרונה הצבא האמריקני החל לשלב רובוטים בתפקידים רבים כגון שמירה, לחימה או חילוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully