וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס עם חיות

נימרוד בן משה

20.9.2005 / 12:20

מה המשחק הכי גרוע שנוצר עד היום? Dangerous Vaults שמאלץ אותנו לעשות סקס עם חיות הוא מתמודד רציני לתואר

יש משחקים לא טובים – כמו Killzone, יש משחקים גרועים כמו 'פיפוש – המהפכה' ויש משחקים ממש ממש גרועים כמו Dangerous Vaults. לא מדובר במשחק חדש שיצא לשוק אך מדובר במשחק כל כך גרוע מכל בחינה שלא תסתכלו עליו שאי אפשר שלא להתייחס אליו במדור רודף כותרות כמו 'וואלה מחשבים'.

המשחק, אשר פותח על ידי חברת Near Fatal, מאפשר לנו להיכנס אל נעליה המרובעות לחלוטין של Tara Soft, חיקוי נוראי של לארה קרופט. המשחק מתחיל כאשר טארה מקבלת מכתב בו מסופר שחברים שלה מצאו הריסות מסתוריות באמצע הג'ונגל שיש להן השפעה מוזרה. כל מי שמתקרב להריסות הופך לחולה סקס חסר מעצורים. טארה, שסקס הוא אחד התחביבים העיקריים שלה, מחליטה לצאת למשימה וללכת לחקור את ההריסות.

אך לפני שהיא יוצאת למשימה, טארה צריכה לעבור שלב אימון מוזר במיוחד שכולל צפייה ברובוט מזיין הומלסית ענקית וצפייה בבחורה הנאנסת על ידי הצמחייה שעל הגג שלה. כן, הצמחים יוצאים מהעציצים שלהם ומתחילים להטריד מינית את הבחורה. לא ברור מה אנו אמורים ללמוד משלב האימון הזה אבל עזבו, המשחק עצמו הרבה יותר גרוע.

זיקפה אדומה?

ברגע שנחתה טארה באי אנו מגלים שהשליטה בדמות הגיעה במעטפה היישר מהגהינום. טארה הולכת מאוד לאט וקשה לשלוט בכיוון שאליו היא הולכת. בצורה מוזרה, הקפיצות של טארה לא יביישו את ניאו וכל קפיצה שלה תעיף אתכם מטרים למעלה וקדימה. הבעיה היא שלא ניתן לשלוט בטארה בזמן שהיא קופצת לרוחק ולכן תמצאו את עצמכם מעיפים אותה מעבר לצוק שוב ושוב.

ברגע שהצלחתם לשלוט בטארה והובלתם אותה אל תוך הג'ונגל, תגלו שהצרות שלכם רק התחילו. מכל עבר יקפצו עליכם קופים בעלי זיקפה גדולה ואדומה וינסו לאנוס את טארה למוות. ומה יכולה טארה הקטנה לעשות כנגד זה? לא הרבה, יש לה מן בעיטה מוזרה שלא עושה כלום ועוד מכה שכנראה אמורה להיות נגיחה. אבל כל זה לא חשוב כי באנו לכאן לראות את טארה נאנסת על ידי חיות (מסתבר...)

יותר גרוע מגרוע

ככל שטארה "פוגשת" יותר חיות, כך הבגדים שלה הולכים ונעלמים ומהר מאוד היא מוצאת את עצמה מתרוצצת ערומה לחלוטין בג'ונגל מלא בחיות חרמניות. כאן אני חייב לעצור ולהגיד שמי שיצר את המשחק הזה צריך ללכת לראות פסיכולוג דחוף או ללכת להירשם אצל המנהלת כי או שהוא פסיכופט או שהוא ילד פסיכופט. כאילו, אפילו הידיות שפותחות דלתות מעוצבות בצורת אבר מין גברי וטארה צריכה לרכב עליהן כדי לפתוח את הדלת. לטעמי, זה כבר מוגזם (כאילו שלהאנס על ידי לטאה זה לא מספיק).

ועדיין לא הזכרתי את הגרפיקה המחרידה, את הסאונד הגרוע, את אלפי הבאגים שיש במשחק ואת האווירה הכללית של "למה לעזאזל אני משחק בזה?" שניתן לחוש בקיבה בזמן המשחק.

לסיכום – Killzone כנראה לא כזה משחק רע ואפילו 'פיפוש – המהפכה' נראה כמו יצירת מופת של EA ליד Dangerous Vaults. אם אתם בכל זאת מעוניינים (ואני יודע שמדובר בחלק לא קטן מכם) ניתן להוריד את המשחק בחינם מאתר החברה. אבל שלא תגידו שלא הזהרנו אתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully