וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במבחן הזמן 2

אביגד ברמן

25.12.2005 / 10:17

לפני כשנה שיבח אביגד ברמן את טלוויזית ה-LCD של LG כאילו היא הצילה את חייו בויאטנם. אך איך היא עמדה במבחן הזמן?

בשנה האחרונה יצא לנו לסקר במדור המחשבים הזה כמות גדולה של מכשירים, גאדג'טים ושלל עזרים שהופכים את החיים שלנו ליותר קלים ומעניינים. בניגוד למה שרובכם חושבים, לא זכינו לשמור אצלינו את כל הגאדג'טים הללו ואת חלקם הגדול נאלצנו להחזיר לחברה המשווקת מיד לאחר פרסום הביקורת עליהם.

חלק קטן, לעומת זאת, כן נשאר אצלנו ועל עוד חלק קטן אפילו שילמנו במיטב כספינו. אז עכשיו, לקראת סוף השנה, נעשה סקירה של מספר פריטים שנשארו אצל המערכת – איך הם מתפקדים היום? האם באמת היה שווה להשקיע בהם כמו שהמלצנו? מה נשבר? מה הפסיק לעבוד ומי היה מוכן לתקן לנו? והפעם: אביגד ברמן על מסך ה-LCD של LG מדגם L3020A

מים מתחת לגשר

טוב, נימרוד ביקש ממני לעשות כתבת "בדיעבד" על הטלוויזיה שכתבתי עליה לפני יותר משנה, כנראה שנגמרו לו הרעיונות לכתבות אז הוא ממחזר חומרים. נו טוב. האמת שאני אשמח לספר לכם על הטלוויזיה, שהפכה בשנה האחרונה לכלי העבודה הכי חשוב שלי.

כן, אחרי שאמא שלי וחבר שלה יגאל נפרדו (לא יודע אם סיפרתי לכם את זה, היה ריב ענקי והיום הם לא מוכנים לדבר אחד עם השני) הצלחתי להציל את הטלוויזיה מהטירוף של אמא. היא החליטה לקחת כל מה שיגאל נגע בו ולשרוף אותו בערמה גדולה בחצר, היא כמעט לקחה את הטלוויזיה אבל בסוף כשהיא לא שמה לב, החבאתי את המסך מתחת לחולצה והברחתי אותו אלי לדירה בת"א.

אם אתם זוכרים מדובר על מסך LCD בגודל 30 אינץ'. אם אתם רוצים יותר פרטים טכניים גשו לכתבה המקורית. במונחים של היום המסך הזה כבר נחשב ענתיקה, אין מה להשוות את היכולות שלו עם אלו של המסכים החדשים בשוק שמצויידים במיטב הטכנולוגיה החדישה אך כפי שטענתי בכתבה הראשונה – מה שקובע הוא איכות התמונה. והאיכות, כמו עוגיית הבראוני שמצאתי הבוקר בארון, עדיין מעולה.

אני באמת לא יודע איך LG עשו את זה, אבל המסך הענתיקה הזה מצליח להריץ סרטים באיכות מדהימה, העברתי בו שעות על שעות של משחקי מחשב ופלייסטיישן והתמונה תמיד נראית מדהים. גם השעות שהעברתי בהשמנה מול הטלוויזיה הפכו להנאה צרופה בזכות המסך.

עכשיו אפילו השותף שלי לדירה, ערן ערוסי, הפסיק להציק לי. זה מדהים, תנו לערס לראות אצלכם בטלוויזיה את ליגת האלופות והוא פתאום הופך לחבר הכי טוב שלכם, אבל זה בעיקר בגלל שאין לי שום חבר אחר (קחו שניה לחשוב על זה). אחרי צפייה בעשרות משחקי כדורגל על המסך הזה אני יכול להצהיר ללא עוררין – גרעינים שחורים זה אחלה!

חצי מחיר

לפני שנה המסך הזה עלה כ-18,000 שקל. היום אפשר למצוא אותו בחצי מהמחיר – 9,000 ¤. אז אמנם באותו מחיר אתם עדיין יכולים למצוא מסך פלזמה יותר גדול ויותר חדש, אך אני עדיין דבק בדעה שמסכי LCD פשוט עדיפים על פלזמה בכל צורה, בעיקר אם אתם מתכננים להעביר את המחשב לסלון. ואתם מתכננים! תסמכו עלי.

לסיכום: האם היה שווה לאמא שלי להשקיע את 18,000 השקלים בקניית ה-L3020A של LG שהחרמתי לה מהבית? אם אתם שואלים אותי – כן! מדובר במוצר מצויין שעומד גם במבחן הזמן, ואל תשכחו שעידן שידורי ה-HD עוד בפתח וגם שם הטלוויזיה הזו אמורה לשרת אותי נאמנה. כל הכבוד לאמא על הבחירה הנכונה. אם רק היא היתה יודעת גם לבחור גברים בכזאת יעילות...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully