וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתכלים עליך

נימרוד בן משה

8.1.2006 / 13:50

Creative הציגה בתערוכת CES את מצלמת הרשת האלחוטית שלה. מעכשיו אפשר לצלם וידאו מכל מקום... המממ..

חברת Creative הציגה בתערוכת CES את התוספת האחרונה שלה למשפחת מצלמות הרשת הנופלות תחת שם המותג Live!. המצלמה החדשה שלה, הנקראת Creative Live! Wireless, משתמשת ב-WiFi כדי לשלוח את הוידאו שהיא קולטת ישירות אל המחשב שלכם. ניתן גם לשלוט מרחוק בכיוון ובזום של המצלמה ולגרום לה לעקוב אחרי תנועה.

התוכנה המגיעה ביחד עם המצלמה מאפשרת לכם לראות שידורים מ-4 מצלמות אלחוטיות בו זמנית. כך תוכלו להחביא מצלמות רשת ברחבי הבית ולראות בדיוק איך הכלב אוכל לכם את הספה, בזמן שאתם בעבודה או בטיול.

אבל הרעיון של מצלמת רשת אלחוטית מעלה עוד מספר רעיונות זדוניים במיוחד!, תוכלו למעשה, להציץ על מי שתרצו, מכל מקום שתרצו. תוכלו ללכת עם מחשב נייד, להניח את מצלמת האינטרנט שלכם על אדן החלון של השכנה ואז לשבת לכם בבית קפה ולצפות בה מתלבשת.

או אף גרוע מכך, תוכלו להחביא מצלמת רשת אלחוטית כך שהיא תהיה מכוונת על כספומט כדי להשיג פרטי כרטיס אשראי, הורים יוכלו להחביא מצלמה כזו ברכב כדי לבדוק מה עושה הבת שלהם כשהיא עם חבר שלה באוטו ועוד ועוד

למעשה אין גבול לצורות השונות שבהן אפשר להפר את הפרטיות של בני אדם בעזרת מצלמת אינטרנט אלחוטית. את המצלמה יוכלו האמריקאים לרכוש מאתר החברה כבר בהמשך החודש במחיר של 199 דולר. לא ברור מתי תגיע המצלמה לשאר העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully