וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט מרושע

נימרוד בן משה

11.1.2006 / 12:30

עכשיו גם לכם יכול להיות "לייזר" עם מספיק עוצמה כדי לפגוע בבני אדם, לפוצץ בלונים ולהדליק גפרורים

אחת ההמצאות הבזויות ביותר של השנים האחרונות הפכה לפתע לבזויה הרבה יותר. אני מדבר כמובן על סמן הלייזר הנוראי. אותו סמן לייזר שנתן לעשרות ערסים משועממים את האפשרות להפריע לכולם במהלך סרט קולנוע או לסמן כוסיות במועדון מהקצה השני של הבאר.

תמיד הזהירו אותנו לא לכוון את הלייזר על בני אדם כי הוא עלול לפגוע בראיה, וכמובן שזה לא מנע מאף אחד לעשות בדיוק את זה. אז כעת, כדי להפוך את כל העניין ליותר מסוכן, ניתן להזמין מהאינטרנט סמני לייזר בעוצמות הרבה יותר גבוהות, והרבה יותר מסוכנות.

Wicked Lasers מציעים למכירה סמן לייזר שמסוגל להאיר למרחק של 80 קילומטר (!!!) ויש לו עוצמה כל כך גבוהה שאסור לכוון אותו אפילו על בניין שבו גרים בני אדם. קרן הלייזר מספיק חזקה כדי לפוצץ בלונים או אפילו להדליק גפרורים ממרחק. למעשה, הלייזר כל כך חזק שניתן לראות אותו באור יום.

באתר שבו מוכרים את סמן הלייזר העוצמתי מזהירים שוב ושוב שלא לכוון אותו בשום אופן על בני אדם, מגע בעור עלול להשאיר צריבה קשה וכל מגע הכי קטן עם העין עלול לגרום לנזק בלתי הפיך. גם המחיר לא זול במיוחד ותאלצו להיפרד מ-560 דולר בשביל הזכות להצית יונים בעודן באוויר (תודו שחשבתם על זה).

בקיצור, אתם רשאים לגשת לאתר ולהזמין לעצמכם סמן לייזר כזה אבל אם אני רואה אתכם עם כזה דבר ברחוב אני תופס אתכם ודוחף לכם אותו Where the Laser Don`t Shine.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully