וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fuck America

הגולשת הקטנה

12.1.2006 / 11:38

חברות הענק האמריקאיות כובשות עכשיו גם את השוק ה-VoIP החינמי ובקרוב מאד הן יתחילו להטריד גם אתכם

מעשה ברבנית סוסיה בת תנחומיי הכהן, שהיתה מהלכת בפלטרין של מלך, כלומר, ג'יי דייט. פגע בה רשע אחד, אמר לה: את, פתח לי. אמרה לו: אי, שוטה שבעולם! קונם שאנ'לא מכירה אותך בכלל. אמר: לכי תזדנגפי. תביאי טלפון. אמרה: יש'ך סקייפ? עשה לה: מה זה? זה הזה שקנתה אי.ביי? אין לי. לי יש את ה"אייב". עשתה לו: שו "אייב"? זה הזה שפיתחה סוני? עשה לה: הן. עשתה לו: אה. אין לי כזה.

למלחמת אימפריות הרשע במשתפי הקבצים, עומדת להצטרף חזית קרה חדשה וקודרת - נגד המטלפנים בחינם דרך הרשת. למה גם להם נמאס כבר. כמה אפשר לטחון את אותו חומר? משעמם, אז ממציאים משהו חדש.

וככה זה מתחיל:
מיקרוסופט, גוגל ויאהו נכנסות לשוק ה-VoIP. ביום שני שעבר הודיעו מיקרוסופט ו-MCI - ספקית תקשורת אמריקאית שנמצאת בהליכי רכישה על ידי Verizon - שבקרוב יציעו שירותי VoIP ממחשב לטלפון. זו, מצטרפת להודעת יאהו משבוע שעבר, כי היא מוסיפה שירות שיחות VoIP ממחשב לטלפון ל-Messenger !Yahoo, תוכנת המסרים המיידיים שלה, ו-AOL תציע גם היא יכולות דומות בתוכנת AIM שלה. Skype, שנרכשה על ידי eBay ונחשבת לתוכנת ה-VoIP הפופולרית ביותר, השיקה גרסה חדשה, שמציעה שיחות וידאו, וסוני נכנסה אף היא לתחום, עם תוכנה בשם IVE.

מתחיל להיות צפוף שמה, בקרב קהל אוכלי הנבלות, אין מה להגיד. ואנחנו יודעים כבר, מניסיון, שתמיד הן מתחילות בשקט.

אינטרס של משולש פיצה

אנחנו מכירים אותן, את חברות הענק האמריקאיות הללו, שכל תחום אליו הן פולשות, הן משתלטות עליו ומחריבות אותו. בעסקים, אצלן, כמו במלחמה, חברות הענק האמריקאיות הן הזרוע המבצעת הארוכה של הממשל. האם לא בדיוק כך מנהלת אמריקה את מדיניות החוץ שלה מאז ומעולם? קודם הם פותחים איזה פיצריה מחלואה באמצע ג'ונגל באוקיינוס השקט. דקה אחר כך, שולחים פלוגת מארינס אגרסיווית, כדי "לשמור על האינטרסים האמריקאיים באזור".

כרגע הן עדיין גובות 2-3 סנט לשנייה, אבל זה לא העניין. הן הרי לוטשות עיניים אל כל התחום, אל משתמשי החינם. זה התחיל בתוכנת טלפוניה P2P שוודית סימפטית ומוצלחת, (ווקלטק הרי נכשל) והחינם הזה אכל להם את הלב. מהר מאוד הן יתחילו לרדוף את משתמשי החינם של ה-VoIP, בדיוק כמו בשיתוף הקבצים, בעזרת חוקים מגוחכים שיעבירו הבובות בפרלמנטים המשועבדים להם, ויוציאו לפועל בידי המשטרות, שאין להם משהו יותר טוב לעשות. הרי אין יותר רצח ואונס בעולם.

רק לפני כמה שבועות התפלק למשרד התקשורת שלנו איזה קמפיין חארטה מבולבל נגד מצלצלי הרשת, שיצא בהיחפז חצי אפוי מהמעדניה של דליה איציק. ההיחפזות והבלבול מגלים, כי לא מדובר במשנה סדורה, אלא מלחץ של בעלי זרוע, המחזיקים בזיכיון המונופולואידי להדפסת הכסף, הקרוי בטעות, שירותי טלפוניה. זה היה רק הפרומו. הצהרת כוונות, יענו.

ואיך הם ישתלטו על תחום החינם?
אלף ואחד תואנות הם ימציאו לנו, תסמכו על הראש הדפוק שלהם. חסר תירוצים? הכי בטוח, זה ללכת על הפטריוטיות המזויפת. כן, זה יעבוד טוב במערב המפוחד. "טרוריסטים משתמשים ב-VoIP חינמי כדי לתכנן פיגועים!" אפשר כבר ממש לראות בדימיון את הכותרות האלה. הרמאות הפטריוטית של הנבל תמיד אוכלת היטב אצל הפראיירים. זה למה הם יהיו ממש חייבים לעשות "רגולציה" ו"מעקב", שעבורו יש כמובן "לשלם". אנחנו הרי מכירים את המלוכלכים והתרגילים שלהם.

השנה גילינו, שאין דבר כזה, "הרשת". זו טעות מטריקס.
החדרת הקוקיות הלא-חוקיות למחשבי הגולשים, בידי הממשל האמריקאי, הציתות הבלתי חוקי של הממשל האמריקאי לדואר שלנו. סירוב הממשל האמריקאי להתחלק עם שאר העולם, בשליטה על 13 שרתי השורש של האינטרנט, בארגון האחראי לחלוקת הדומיינים העולמית. מה הפלא שהממשל מתעלם מההתנהלות הקרימינילית של מיקרוסופט? מה שחשוב, שהשליטה בעולם האינטרנט והמחשב תהיה בשליטה של חברות אמריקאיות. כמו השליטה בעולם המדיה והתוכן. כמו השליטה בעולם הטלפוניה.

כל זה אינו משל ולא חלום, ובטח לא מקרה.
אין דבר כזה, "הרשת". יש דבר כזה, שאנחנו מורשים לשוטט במגרש המשחקים, בחצר של אמריקה, תחת השגחת מבוגר אמריקאי, והיא זו שקובעת בלעדית את הכללים. מה מותר לה ומה אסור לאחרים. ככה אמריקה רואה את עתיד הרשת שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully