וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתול מפלצת

הראל שופן

16.1.2006 / 12:10

חושב למצוא אהבה באינטרנט? הראל שופן ילמד אותך מה לחפש, ממה להיזהר ומה לעשות כדי למצוא אהבה, או זיון

זקן סיני חכם אחד (או שאולי זה היה זקן וינאי.. נו, אלה עם הגולאש) אמר פעם שכשאתה פוגש אדם לראשונה, אתה לעולם לא פוגש אותו באמת, למעשה אתה פוגש את הדמות שהוא משחק – הדמות שהוא היה רוצה להיות. באינטרנט המשפט הזה נכון פי כמה וכמה. לכן, כשאתה הולך לחפש אהבה באתרי ההכרויות באינטרנט זכור שהפרופילים שאתה מסתכל עליהם לא אומרים כלום על האדם האמיתי שעומד מאחורי הפרופיל.

אך עם מעט מחשבה וכמה כללי ברזל תוכל להצליח לפענח את הקוד ולגלות מי באמת עומד מאחורי כל פרופיל. הנה לפניך כמה כללים שיעזרו לך לחצות את ים הפרופילים הסוער של אתרי ההכרויות באינטרנט:

אל תסתכל בקנקן אלה במה שאין בו

הדבר החשוב ביותר בזמן קריאת פרופיל הוא תשומת לב לכל מה שלא כתוב בו. תבינו, כשבן אדם מתכוון למכור את עצמו באינטרנט הוא נוטה להדגיש את צדדיו החיוביים ולהסתיר את צדדיו השליליים. לכן אם בחורה כותבת: "בחורה אנרגטית ומלאת שמחת חיים, ספונטנית ושובבה" תוכלו להבין שהיא לא הבן אדם הכי יפה בעולם, אבל יהיה כיף לדבר איתה.

מהצד השני, אם בחורה כותבת על עצמה "פצצה לא נורמלית, גבוהה ויפה, תמיד מסמר המסיבה" תוכלו להבין שמדובר כאן בבחורה שלא קוראת יותר מדי ספרים ואולי יהיה כיף להסתכל עליה כל הערב אבל תוכל לדבר איתה רק על תסרוקות, איפור ובגדים ועל איזה פרק מדהים היה ב"דוגמניות".

תמונה אחת שווה אלף פראיירים

אל תאמינו לתמונות! לעולם!! זה חוק בל יעבור. לא משנה עד כמה הבחורה כוסית בתמונה, זאת לא הבחורה שתפגוש בדייט. יש שתי סיבות לכך: קודם כל חלק מהבחורות מעלות תמונות של דוגמניות במקום תמונות של עצמן, לא כל כך ברור מה הן מנסות להשיג בזה אבל תנסו לשים לב לפרטים קטנים בתמונה: אם רואים בתמונה את הבחורה יוצאת מבריכה אבל השיער שלה מסודר ויש לה איפור מושלם על הפרצוף – מדובר בדוגמנית. שימו לב לתאורה, להלבשה ולאיכות הצילום. ברמת העקרון, כמה שאיכות התמונה פחות טובה כך יש סיכוי גבוה יותר שזו תמונה אמיתית.

שימו לב – אם הבחורה נראית כמו מליון דולר אין לה מה לחפש באתר הכרויות! זה לא אומר שאין כוסיות באתרי הכרויות אבל תנמיכו את הסטנדרט שלכם מאנג'לינה ג'ולי לאיילת זורר – כוסית, אבל בא לא נגזים. חוץ מזה חשוב להישאר צמודים לחוק ה-2:

חוק ה-2 אומר שכל בן אדם ניתן לדרג בסולם של 1 עד 10 (מבחינת מראה חיצוני). מותר לכם ללכת על בחורות שנמצאות בטווח של 2 נקודות מכם. כלומר – אם אתם מדרגים את עצמכם כ-7 מותר לכם לפנות לבחורות שהן מקסימום בדירוג 9. בחורה לא תלך עם בחור שנמצא 3 דרגות מתחתיה. תהיו כנים עם עצמכם.

גם משחת שיניים וגם מיי פה

אם אתם מחפשים בת זוג אמיתית, כלומר קשר לטווח ארוך אני ממליץ לכם להתרחק מכל מי שהפרופיל שלה נשמע בכיוון הזה: "בחורה שקטה אך פרועה, ספונטנית אבל אוהבת שיגרה, רצינית אך שטותניקית כשצריך" פרופילים כאלה מעידים לרב על בחורה שלא יודעת מי היא ולא יודעת מה היא רוצה. היא יורה לכל הכיוונים ומנסה לרצות את כולם, זאת בחורה שתשגע אותך, תתהפך עליך כל יום שני וחמישי ותעשה לך חיים קשים במיוחד.

תיזהרו מאלה שכותבות דברים בסגנון: "לא לפנות אלי בלי תמונה, נמוכים – חבל לכם על הזמן, אם אתם לא מתל אביב תשכחו מזה" וכו'.. בחורות כאלה יודעות יותר מדי טוב מה שהן מחפשות וזה לא אתה. הן בדרך כלל מתארות מישהו שהן מאוהבות בו אבל הן לא יכולות להשיג. במקרים כאלה – עדיף לעבור הלאה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לחפש את הסקס

במקרה ואתם בכלל לא מעונינים בבת זוג ואתם רק רוצים למצוא מישהי שתיכנס אתכם למיטה, מומלץ להיצמד לאתרי ההכרויות שמתמחים בנושא. אם תתחילו לשלוח מסרים זימתיים לבחורות שמחפשות אהבה לא תקבלו מהן שום תגובה ורב הסיכויים שהן יחסמו אתכם כדי שלא תמשיכו להטריד אותן.

חשוב מאוד לשים תמונה שלכם באתרי סטוצים, אפילו אם אתם לא בטוחים שאתם נראים שם טוב. מה שאסור לעשות זה לשים תמונה של הזין שלכם, אפילו אם הוא גדול ומרשים. בחורות (לרוב) נגעלות מתמונות תקריב של אברי מין גבריים. עדיף לשים תמונה של פלג הגוף העליון שלכם, כשניתן לראות גם במה אתם "מצויידים" (רק תעירו אותו קצת שלא יראה קטן מדי בתמונה).

לא להעיק

הכי חשוב לזכור שיש מאות אלפי בחורות באתרי השידוכים באינטרנט, אל תדבקו לבחורה אחת שהחלטתם שהיא האחת בשבילכם. אם הבחורה לא עונה לכם כדאי לוותר ולעבור הלאה. עוד חשוב לזכור שבחורות מעריכות ביטחון עצמי לכן הן סומכות עליכם שתקדמו עניינים. שלחתם לבחורה הודעה והיא הביעה סוג מסויים של עניין? שלחו לה את כתובת המייל שלכם, את מספר הטלפון שלכם או שתבקשו ממנה את מספר הטלפון שלה. ותתקשרו!

לסיכום: גם באינטרנט אין שום דבר חדש, בחורות רוצות להרגיש שרודפים קצת אחריהן, שמתאמצים בשבילן וכל אחת מהן רוצה להרגיש שהיא הדבר הכי מיוחד באותו אתר הכרויות. שחקו את הקלפים שלכם בחוכמה ובזהירות ותוכלו גם אתם למצוא זיונים לרוב ואהבה אחת גדולה, בתקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully