וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לי זין גדול!

הראל שופן

17.1.2006 / 11:44

להראל שופן נמאס מהתחרות על "מסך הטלוויזיה הכי גדול" והוא לא מבין למה צריכים לעדכן אותנו על כל אינץ' נוסף

יש לי זין גדול. באמת! בזקפה מלאה הוא מגיע ל-20 ס"מ מרשימים, אבל אתם לא רואים אותי הולך ברחוב עם הזין שלי בחוץ ואתם לא רואים אותי הולך עם שלט גדול שאומר "כאן יש זין גדול" ואני בטח שלא יוצא עם הודעה לעיתונות בכל פעם שנדמה לי שהזין שלי גדל אפילו קצת יותר (אם זה אפשרי בכלל).

אז למה לעזאזל צריך לעניין אותי כל אינץ' שנוסף למסכי הטלוויזיה? זה התחיל ממסכי 30 אינץ' ואז עלה עד לתחום ה-45 אינץ', 50, 60, 80, 90 אינץ' ועכשיו יש לנו גם מסכים מגדלים של 100 עד 103 אינץ'. ואני שואל Who Gives A Fuck???

באמת, זה רק הגיוני שככל שהטכנולוגיה משתכללת החברות יצליחו להגדיל את המסכים יותר ויותר אבל תפסיקו להתפאר בכל אינץ' כאילו המצאתם משהו חדש. לא המצאתם – שיפרתם! יש הבדל. פשוט תמשיכו להגדיל אותם ותודיעו לי כשתגיעו ליארד אחד, או Feet, או Acre או Stone או איך שלא יקראו למידות המטופשות שלכם. מתחכמים!

מבחינתי להכריז על כל אינץ' נוסף בטלוויזיה זה כמו להיכנס עם בחורה למיטה ואז לשבת עם סרגל ולהודיע לבחורה בגאווה על כל סנטימטר שנוסף במהלך הזקפה ("או קיי, אנחנו כבר ב-15 ס"מ וממשיכים קדימה"). זה לא מעניין את הבחורה וזה מוציא את כל הכיף מההפתעה שתהיה לה כשהיא תראה את הגודל הסופי שלו.

אני ממליץ לחברות לעצור עכשיו עם התחרות הזאת לשנה, שנתיים הקרובות ואז פתאום להודיע "יש לנו מסך בגודל 50 קילומטר מרובע שמעופף בחלל ומקרין פרסומות בתלת מימד". אחרי הכרזה כזאת אני אגיד וואוו, כמו שהבחורות אומרות כשהן רואות בפעם הראשונה במה אני "מצוייד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully