וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ההולנד כולו

נימרוד בן משה

18.1.2006 / 12:14

בקרוב מאוד תוכלו לצאת למסע מקיף בהולנד, הכולל כל רחוב, כל עץ וכל קופי שופ, מבלי לעזוב את המחשב שלכם

אל תעשו תוכניות לשבוע הבא! אני מזמין את כולכם לטיול מקיף בהולנד. אנחנו ננחת איפה שתרצו ומשם נצא לסיבוב איפה שבא לכם. רוצים להסתובב בערים? לראות את האנשים, החנויות והארכיטקטורה? אין בעיה! מעדיפים להסתובב באיזורים הכפריים, הנידחים והירוקים? מה שתבקשו, עלי!

טוב נו, זה לא באמת קשור בי ואנחנו לא באמת נעלה על מטוס ונטוס להולנד אבל החל משבוע הבא אתם באמת תוכלו לראות כל סנטימטר מהולנד, ואפילו לא תצטרכו לקום מהכיסא. חברה הולנדית בשם Funda תשיק בשבוע הבא שירות שיאפשר לכל גולש להיכנס אל האתר ולצפות בתמונות של כל חלק וחלק מהולנד.

האתר מכיל 15 מיליון תמונות שהורכבו יחד על ידי חברת Cyclomedia לתמונות פנורמיות, המאפשרות מבט של 360 מעלות. התמונות הפנורמיות צולמו במרחקים של 20 מטרים זו מזו באזורים העירוניים, ובמרחק של 50 מטר זו מזו באזורים הפחות מיושבים.

כך תוכלו לדפדף בין התמונות, להתקדם ברחובות בצעדים של 20 מטרים ולהביט מסביבכם בחופשיות. כדי להוסיף לכל החוויה ניתן גם לצפות בתמונות לווין מאתר המפות של גוגל, הנותנות מבט עילי על כל הולנד.

השירות נועד במקור לתושבי הולנד שרוצים לקנות או לשכור דירה אך הוא יהיה פתוח לכל מי שרוצה להיכנס אל המדינה הוירטואלית ולטייל בה כאוות נפשו.

חופשה נעימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully