וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבס את עצמך

נימרוד בן משה

18.1.2006 / 12:57

ווירפול מציגה את מכונת הכביסה של העתיד, שממיינת, מכבסת ומייבשת ללא עזרה, והיא מתפקדת גם בתור מקלחת

אין ספק, מתוך כל עבודות הבית שאף אחד לא אוהב לעשות, כמו להוריד את הזבל או לנקות מאחורי המקרר, הכביסה היא אחת המטלות היותר מעצבנות. וזה לא שאנחנו צריכים ללכת לנהר, כמו פעם, ולהתחיל לדפוק את הבגדים שלנו על הסלעים. כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להפריד את הבגדים, לדחוף אותם למכונת הכביסה ובסוף לייבש אותם (אם במייבש או על החבל) אבל מסתבר שבשביל האדם המודרני גם זה יותר מדי.

לחברת Whirpool יש את הפיתרון המושלם לכל מי שלא אוהב לעשות כביסה – Body Box. מדובר במכשיר גדול מאוד שכולל בתוכו מכונת כביסה מתוחכמת, מכונה לייצור אדים, כיור ומקלחת. כן, שמעתם נכון, ווירפול מתכוונת שנתקלח ונעשה כביסה באותו המכשיר. ועל כך אני אומר – המממ...

אבל אם נתעלם רגע מהמקלחת ונתרכז במכונת הכביסה, נראה שמדובר בהמצאה גאונית שפותרת את עניין הכביסה אחת ולתמיד. אנו מכניסים אל תוך ה-Body Box את הבגדים המלוכלכים שלנו, המכשיר מפריד בעצמו בין הבגדים ודואג שכל אחד מהם יכובס בטמפרטורה הנכונה ועם הסבון והמרכך הנכונים (ודואג שהגרב האדומה הזאת לא תיכנס יותר ביחד עם הלבנים).

המכונה מכבסת, מוסיפה מרכך ולבסוף גם מייבשת את הבגדים ללא כל התערבות מצדנו. אם נרצה נוכל להוסיף לכל הסיפור גם חיטוי באדים וכך הבגדים המלוכלכים שלנו יצאו נקיים, מחוטאים, ריחניים ויבשים (לא יכלו להוסיף איזה זרוע שגם תקפל לנו את הבגדים?)

אז איך המכונה יודעת להפריד בין הבגדים שלנו? בעזרת תגיות מיוחדות המוצמדות לכל בגד, שבהן מפורט סוג הבד, הצבע והמלצות היצרן לכביסה.

וכמה עולה התענוג? לא יודע... המון? אולי אפילו יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully