וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון של הגזע הארי

הראל שופן

24.1.2006 / 12:14

תשכחו מהתעמלות, תשכחו ממזון בריא, כל מה שאתם צריכים זה שעון שעשוי מגרמניום ואתם הופכים לגבוהים חסונים ויפים

אתם יודעים, היה משהו מאוד מוזר ב[[היטלר]]. ואני שם כרגע בצד את ההפרעות הנפשיות הקשות שהביאו אותו למצב שבו הוא השמיד עשרות מליוני בני אדם. אני מדבר על העובדה שהיטלר היה עומד ונואם מול כל האומה על הגזע הארי, גזע של אנשים גבוהים, חסונים ובלונדינים, בזמן שהוא היה גמד מכוער עם שפם של צ'ארלי צ'אפלין ו'פוני' של נערה מתבגרת.

אולי אם ב-1938 מישהו היה קונה להיטלר שעון שעשוי מ[[גרמניום]], הוא לא היה נראה כל כך מגוחך בזמן הנאומים שלו. אז קודם כל – כן, יש חומר כזה שנקרא גרמניום ומשתמשים בו כבר הרבה זמן בתעשיית האלקטרוניקה כמוליך למחצה. אך כעת חברה עלומת שם החלה לשווק שעוני יד העשויים מהחומר הגרמני הזה.

החברה טוענת שגרמניום פולט אלקטרונים שליליים, שהם למעשה חיוביים לבני אדם, וכתוצאה הוא מסוגל להפוך אותנו לבריאים יותר, חזקים יותר ומלאי 'חיוניות' (אני שונא את המילה המפגרת הזאת). החברה טוענת שהשעון מסוגל לנקות לכם את מחזור הדם בעזרת יונים שליליים ובכלל, להפוך אתכם לחלק מהגזע הארי. האח לגרמניום!

האמת שאני ממש בספק אם כל הסיפור הזה עובד, בלי קשר לעובדות מדעיות, אני פשוט לא סומך יותר על גרמנים. זוג שעונים 'שלו' ו-'שלה' יעלו לכם 117 דולר, למרות שאני לא יודע מי ירצה להסתובב כל היום בידיעה שיש לו על היד משהו שנקרא 'גרמניום'... בלעע...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully