וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי! נצרב לי הלוגו

נימרוד בן משה

25.1.2006 / 14:57

יש לכם טלוויזיית פלזמה או LCD? תיזהרו לא להשאיר אותן יותר מדי זמן על אותו ערוץ או שהלוגו ייצרב לכם על המסך

לפני שאתם מתחילים להתווכח, אני אבהיר משהו – מסכי פלזמה ו-LCD יכולים להיצרב! האמת היא שטלוויזיית ה-LCD שיש לי בבית כמעט ונצרבה לאחר שעתיים בלבד שהוקרנה עליה שקופית. והבעיה היא לא בטלוויזיה הספציפית שלי. אנשים ממקומות רבים בעולם מתלוננים על צריבות במסכים הדקים שהם רכשו במיטב כספם.

הצריבה הפופולרית ביותר היא צריבה של הלוגו של ערוץ הטלוויזיה בפינת המסך. חובבי ספורט רבים, אשר נוטים לצפות במשחקים המשודרים בערוצי הספורט, נוטים לשבת ולראות משחק במשך 90 דקות (בהן הלוגו תמיד באותה נקודה) ואם מיד אחר כך ישנו עוד משחק, זה כבר עלול להיות בעייתי.

בכלל, נראה כאילו עולם שידורי הטלוויזיה עדיין לא הבין שיש מסכי טלוויזיה שעלולים להיצרב. בארה"ב למשל, חלק מתחנות הטלוויזיה הפכו את הלוגו שלהם לחצי שקוף. ערוצים אחרים, גם בישראל, מקרינים שקופית נעה מהרגע שהסתיימו השידורים (תודו שגם אתם העברתם איזה שעתיים בלילה מול השקופית הנהדרת של ערוץ jetix).

אם כבר השקעתם סכום נאה של כסף במסך LCD או פלזמה, כדאי שתזכרו לשמור עליו מצריבה. אם אתם צופים באותו ערוץ למשך למעלה משעתיים, שלוש, כדאי להעביר לרגע לערוץ אחר, אפילו לחצי דקה, רק כדי לתת לפיקסלים שעל המסך הזדמנות להחליף צבעים. וכשאתם קמים מהספה ויוצאים מהבית, או הולכים לישון, חשוב לכבות את הטלוויזיה לחלוטין.

אז... שלא תגידו שלא ידעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully